Mijn vraag:
Ik gebruik Mail.php om een mail te sturen vanaf een webpagina, dit gaat allemaal prima, maar hoe kan ik in het $contents=" gedeelte een array() laten zien
ik heb nu het volgende
echter krijg ik dan als output het volgende
= unserialize(a:3:{i:0;s:19:"project-advertentie";i:1;s:15:"project-sticker";i:2;s:14:"project-poster";}); print_r();
en dat is natuurlijk niet wat ik wil, het is waarschijnlijk een heel simpel iets, maar ik zit er mooi mee vast en kan niet zo gauw een oplossing vinden.
alsvast bedankt voor jullie moeite
Ik gebruik Mail.php om een mail te sturen vanaf een webpagina, dit gaat allemaal prima, maar hoe kan ik in het $contents=" gedeelte een array() laten zien
ik heb nu het volgende
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
| include('Mail.php'); include "Mail/mime.php"; $subject = "testen op array"; $from_name = "tester@test.nl"; $contents = " <HTML> <HEAD> <TITLE>dit is een test</TITLE> </HEAD> <BODY> Een tester is geplaatst op <B>".date("d-m-Y H:i:s")."</B><BR> <table cellpadding=0 cellspacing=0 border=1> <tr> <td>   $tester = unserialize($pg_soort); print_r($tester);   </td> </tr> </table> </body> "; $message = new Mail_mime("\n"); $message->setHTMLBody($contents); $body = $message->get(); $hdarray = array( 'from' => $from_name, 'Subject' => $subject); $hdrs = $message->headers($hdarray); $sender =& Mail::factory('mail'); $sender->send("test@test.nl,test1@test.nl",$hdrs,$body); // mail tot hierzo echo "<script>top.location='http://www.test.nl'</script>"; exit; } } |
echter krijg ik dan als output het volgende
= unserialize(a:3:{i:0;s:19:"project-advertentie";i:1;s:15:"project-sticker";i:2;s:14:"project-poster";}); print_r();
en dat is natuurlijk niet wat ik wil, het is waarschijnlijk een heel simpel iets, maar ik zit er mooi mee vast en kan niet zo gauw een oplossing vinden.
alsvast bedankt voor jullie moeite