Toon posts:

Lian Li versus Stacker

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een warme goedemorgen!

Ik zit heel erg te twijfelen tussen twee kasten. Ik heb nu een Lian Li kast, daarin zitten 5 x 80 fans veel ruimte en je merkt dat het een design kast is. Alles is verzorgd en het geeft je geen cheapo gevoel.

Omdat ik deze kast al 2 a 3 jaar heb wil ik es wat anders. Nu viel als tweaker zijnde de stacker 830 van Coolermaster op. Groot, ziet er goed uit, goed gekoeld kortom een leuke kast. Maar ik heb een beetje rond gekeken, en hij staat bijna nergens in de winkel. Dus ik heb 'm niet kunnen voelen en ruiken zeg maar.

Ik ben bang dat ik toch spijt krijg als ik over stap van Lian Li naar een andere kast.... maar toch is het een hele mooie kast.

Wie kan mij een beetje sturen? Ik kom er zelf niet meer zo goed uit. 8)7

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Misschien moet je ook even vermelden welke Lian Li je nu hebt en over welke Stacker (er zijn er nu 3 oid) je het hebt (bij voorkeur met 'n plaatje van je oude kast, aangezien vast maar weinig mensen zullen begrijpen wat je nu bedoelt ;)

Verwijderd

Misschien kan je al melden welke overwegingen je al hebt gemaakt tussen beide kandidaten. Welke hardware moet erin, hoeveel hd's etc...? Hoe denk je dan de fans in te richten in de stacker? Ook de STC-T01 ovrwogen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:36:
Misschien kan je al melden welke overwegingen je al hebt gemaakt tussen beide kandidaten. Welke hardware moet erin, hoeveel hd's etc...? Hoe denk je dan de fans in te richten in de stacker? Ook de STC-T01 ovrwogen?
Overwegingen.. ehm.. ik was gisteren jarig en heb een shit-load-o-money gekregen. En de Stacker 830 staat goed in het nieuws de laatste tijd. Ik wil een lekkere ruime kast waar veel (ook koele lucht :+ ) in kan en die lekker door veel goede stille fans wordt gekoeld.

Ik ben al jaren lang van de "plastic-13-in-dozijn" kasten afgestapt. Vink maar niks, rommel ist :D

Vandaar dat mijn eerste liefde met Lian Li, liefde op het eerste gezicht was. Mijn huidige kast... deze: http://www.dansdata.com/pc60.htm

En de stacker 830 icm veel grote fans.. zelfs 140mm las ik, de X-fan verticale fan, etc etc... allemaal heel mooi. Dus denk ik doe mij die maar...

Maar anderzijds zijn de kasten van Lian Li zeer mooi... :X

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:45

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Ik heb hier de eerste Stacker staan (STC-T01), en het is zeker geen el-cheapa a la plastic-fantastic kast. De platen mogen dan wel van aluminium zijn, het frame is van staal. (dus niet van dat sweex-blik)

Je moet gewoon een keuze maken. Het zijn beide zeer stevige kasten. (kameraad heeft een Lian-Li V1000)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

De stacker is om te beginnen al een ietsjes groter. Verder moet je al voor het uiterlijk zijn. Er zijn er die hem lelijk vinden er zijn er die hem mooi vinden. Dit is iets wat je voor jezelf moet uitmaken maar als je er niet echt voor bent zou ik bij je lian li blijven (persoonlijk vind ik de 830 niet zo mooi, de STC-T01 wel).
Daarnaast ga je inderdaad veel ruimte hebben voor koeling. Indien je alles voorstopt vooraan: 3*120mm, achteraan een 120mm, bovenaan een fan (geen idee uit men hoofd welke), maar voor de rest is alles geconcentreerd op de zijkant. Stel jezelf zeker de vraag of je nu niet tevreden bent met de koeling. Als je nu de koeling goed vindt, dan gaat de 830 waarschijnlijk op dat gebied niet echt een meerwaarde vormen.
Veder, ja gewoon veel reviews lezen, je er een goed beeld van vormen en zien of je de overstap wilt maken. De stacker alsnog in werkelijkheid zien kan een andere kijk op de zaak werpen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind de 830 wel mooi, en hij is van alu.. dat spreekt mij ook aan. Maar voordat ik iets koop moet ik het meestal eerst aanraken en voelen.. je kent het vast wel. maar nergens in de buurt een shop die de stacker op voorraad heeft :X

• jimbojansen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-12-2025
* wrong topic.. :X 8)7

[ Voor 91% gewijzigd door jimbojansen op 12-06-2006 17:16 ]

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-02 21:55

r.marijnissen

sapphire512mb

En een thermaltake armor?
Groot en ziet en goed uit.

Lian li 60 is een erg goede kast,3 jaar terug,vandaag en over weer 3 jaar nog.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-02 11:46
Hoe'st met je budget?..... ik heb nog een erg duur alternatief:
http://www.silverstonetek.com/products-tj07.htm
Rond de 300 euro door de bijzondere zelfdragende gebogen constructie proces

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-01 19:41
w00000t wat een vette kast Vandread! Maar maak gerust je zin af hoor ;)
Pagina: 1