Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Als je je multiplier wilt veranderen moet je zowieso gaan kleuren...
ik heb zelf ook een A7V en die trekt 133mhz ook niet..
veel suc6
ik heb zelf ook een A7V en die trekt 133mhz ook niet..
veel suc6
Sjees man.... gebruik de search eens voor de gein...Op vrijdag 26 januari 2001 15:19 schreef Windhoosje het volgende:
Of moet ik hem van jumperfree afzetten...L1 bruggen connecten, de dipswitches veranderen en in me bios de FSB veranderen? En de Vcore veranderen natuurlijk, (bij vastlopen, een hogere VCore?)
En hoe ken ik me L1 bruggen connecten...iedereen heeft het over een potlood, is dat een gewoon potlood waarmee je op papier schrijft?
Natuurlijk is het geen potlood waarmee je op papier schrijft. Je mot naar de Halfords gaan en daar vragen naar het speciale potlood wat wordt gebruikt in autofabrieken waar ze ruiten mee aftekenen
thats bull...Op vrijdag 26 januari 2001 15:45 schreef wfvn het volgende:
[..]
Sjees man.... gebruik de search eens voor de gein...
Natuurlijk is het geen potlood waarmee je op papier schrijft. Je mot naar de Halfords gaan en daar vragen naar het speciale potlood wat wordt gebruikt in autofabrieken waar ze ruiten mee aftekenen
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Verwijderd
Een doodnormaal scherp potlood. Dan op je processor, linksboven geloof ik, de stipjes waar L1 bij staat verbinden.
Dat zier er zo uit:
L1 ::::
Dat wordt dan:
L1 ||||
Dat zier er zo uit:
L1 ::::
Dat wordt dan:
L1 ||||
Verwijderd
ik heb nu rev 1.02, dus als ik dan de bios flash, kan ik nog steeds niet vanuit de bios alles veranderen??Op vrijdag 26 januari 2001 20:21 schreef newby het volgende:
Ohja, je moet wel revision 1.04 of later hebben van je mobo
Verwijderd
Euhm ik geloof dat dit niet helemaal waar is
sorry ik kan het natuurlijk fout hebben maar als je je Tbird unlocked moet je ook in de bios van de 1.02 versie alles kunnen veranderen..kan ik trouwens ook zonder dat ik hem unlocked hebt hij wil alleen niet lopen dan 
Cheers,
Miller
Cheers,
Miller
ik heb ook de 1.002 revision en dit heb ik gedaan:
- L1 bruggies verbonden met een doodnormaal vulpotloodje
- dan multiplier veranderen met dipswitches
- Vcore veranderen in bios
- FSB veranderen in bios
duron 800 loop nu op 978 door slechte koeling
- L1 bruggies verbonden met een doodnormaal vulpotloodje
- dan multiplier veranderen met dipswitches
- Vcore veranderen in bios
- FSB veranderen in bios
duron 800 loop nu op 978 door slechte koeling
ja tuurlijk is dat bull...... ondertoontje niet begrepen dus.....Op vrijdag 26 januari 2001 16:09 schreef spooky2 het volgende:
[..]
thats bull...
mgoed... ik zal dan toch maar even het potloodje noemen wat ik heb gebruikt...
een 0,5 mm HB potloodje.... lekker dik aanbrengen... ik heb de handel bij mij maar 1 keer getekend.... sommigen klagen dat ze het later weer moeten doen... mijn handel draait nu al een half jaar met de 'originele' strepen.
Maar nogmaals... gebruik die searchknop eens... deze topic is al zo enorm vaak geweest....
btw... spooky... ik zou niet weten of dat Halfords-potloodje wel bestaat
.... terplekke verzonnen
een 0,5 mm HB potloodje.... lekker dik aanbrengen... ik heb de handel bij mij maar 1 keer getekend.... sommigen klagen dat ze het later weer moeten doen... mijn handel draait nu al een half jaar met de 'originele' strepen.
Maar nogmaals... gebruik die searchknop eens... deze topic is al zo enorm vaak geweest....
btw... spooky... ik zou niet weten of dat Halfords-potloodje wel bestaat
Pagina: 1