Beste medetweakers,
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een applicatie die media bestanden afspeelt. Net voordat het bestand geladen wordt wil ik een label laten zien met "Bezig met laden". Het probleem is dat het label nooit zichtbaar wordt.
Een versimpelde versie van mijn code:
lblLaden krijg ik nooit te zien. Het label staat niet over het filmpje heen en is gewoon zichtbaar als ik lblLaden.setVisible(false) comment.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd met this.wait en Thread.sleep, maar dit heeft helaas niet geholpen.
Weet iemand hier mischien een oplossing voor?
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een applicatie die media bestanden afspeelt. Net voordat het bestand geladen wordt wil ik een label laten zien met "Bezig met laden". Het probleem is dat het label nooit zichtbaar wordt.
Een versimpelde versie van mijn code:
Java:
1
2
3
4
5
6
7
| private void speelMedia() { lblLaden.setVisible(true); filmpje.load("C:\\blaat.avi"); filmpje.setVisible(true); filmpje.start(); lblLaden.setVisible(false); } |
lblLaden krijg ik nooit te zien. Het label staat niet over het filmpje heen en is gewoon zichtbaar als ik lblLaden.setVisible(false) comment.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd met this.wait en Thread.sleep, maar dit heeft helaas niet geholpen.
Weet iemand hier mischien een oplossing voor?