Excuus voor de titel!!
wist even niet wat ik daar moest zetten wat er ook in past.
Bij het bouwen van me nieuwe pc stuit ik op een probleem dat na het aanzetten er geen beeld komt op het scherm.
De volgende hardware heb ik in de kast gebouwd:
-Asus A8N32-SLI Deluxe
-AMD 64 4000+ met Arctic Freezer 64 Pro CPU koeler
-Kingston 2x1GB KVR400X64C3AK2/2G(Dualchannel)
-Asus EN7900GT
-Be Quiet Dark Power BQT P6-600W - 600 Watt (PSU)
-Plextor brander
-Maxtor Harddisk 80GB sata
Als monitor gebruik ik een samsung 17inch crt met het meegeleverde VGA-DVI koppelstukje bij de videokaart.
Het geheugen heb ik in slot A1 en B1 gedaan. (beide blauwe dus)
Alles heb ik keurig aangesloten met kabeltjes etc.
Boekjes nagelezen van mobo en videokaart met de hoop dat ik daar nog iets in kan vinden. Maar helaas bood dit geen hulp
Verder heb ik nog wat probleempjes met het aansluiten van die kabeltjes van power sw, reset sw, speaker etc. ofwel die knopjes en lampjes die voorin de kast zitten aansluiten op dit mobo, je kunt namelijk de kabel er op 2 manieren op doen (op de aansluiting van de mobo).
De fan op de videokaart en de CPU draaien ook.
Wat kan ik nog meer proberen / testen?
Bij het bouwen van me nieuwe pc stuit ik op een probleem dat na het aanzetten er geen beeld komt op het scherm.
De volgende hardware heb ik in de kast gebouwd:
-Asus A8N32-SLI Deluxe
-AMD 64 4000+ met Arctic Freezer 64 Pro CPU koeler
-Kingston 2x1GB KVR400X64C3AK2/2G(Dualchannel)
-Asus EN7900GT
-Be Quiet Dark Power BQT P6-600W - 600 Watt (PSU)
-Plextor brander
-Maxtor Harddisk 80GB sata
Als monitor gebruik ik een samsung 17inch crt met het meegeleverde VGA-DVI koppelstukje bij de videokaart.
Het geheugen heb ik in slot A1 en B1 gedaan. (beide blauwe dus)
Alles heb ik keurig aangesloten met kabeltjes etc.
Boekjes nagelezen van mobo en videokaart met de hoop dat ik daar nog iets in kan vinden. Maar helaas bood dit geen hulp
Verder heb ik nog wat probleempjes met het aansluiten van die kabeltjes van power sw, reset sw, speaker etc. ofwel die knopjes en lampjes die voorin de kast zitten aansluiten op dit mobo, je kunt namelijk de kabel er op 2 manieren op doen (op de aansluiting van de mobo).
De fan op de videokaart en de CPU draaien ook.
Wat kan ik nog meer proberen / testen?