Iemand ervaring met dezeLAN disk, ik heb em op de switch aangesloten en het netwerk herkent em wel. De handleiding is miniem, of beter ....nihil! Om in de "BIOS' van de disk te komen moet ik een IP adres opgeven, dit gaat de eerst keer goed, maar als ik de instellingen van de disk wijzig (pasword, tijd, e.d.) dan ziet het netwerk em niet meer.
Moet ik em weer open maken en resetten
Daar naast wilde ik graag weten hoe je van afstand (via internet) met deze landisk verbinding kan maken (IP adres, poorten, paswoorden e,d). Ik wil er een ftp server van maken, maar hoe doe ik dat? Ik hoop dat ik op de disk een ftp programma moet installeren, maar hoe krijg ik die op afstand aan de praat? Of zijn er andere opties....
Alvast bedankt
Daar naast wilde ik graag weten hoe je van afstand (via internet) met deze landisk verbinding kan maken (IP adres, poorten, paswoorden e,d). Ik wil er een ftp server van maken, maar hoe doe ik dat? Ik hoop dat ik op de disk een ftp programma moet installeren, maar hoe krijg ik die op afstand aan de praat? Of zijn er andere opties....
Alvast bedankt