Toon posts:

[VoIP] Is dit alles wat ik nodig heb?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag ook wel eens over willen stappen op het gratis bellen. Maar ik kan nergens vinden of dit genoeg is om te beginnen:

-VoIPbuster met wat beltegoed (door CC)
-Computer
-Internetverbinding
- http://www.mycom.nl/MyCom...uctID=86844&productType=1

Telefoon gaat rechtstreeks in de computer (USB).

Als ik dit heb, kan ik nu gewoon gratis bellen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2006 19:32 ]

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:04
slecht gelezen ^^

heb je ook een telefoon nummer? voor gebeld te worden of is het enkel om te bellen?

[ Voor 120% gewijzigd door Icekiller2k6 op 11-06-2006 19:34 ]

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Verwijderd

Topicstarter
USB telefoon staat toch erbij?

Verwijderd

Yep, heb je een router met voip aansluiting (bv Speedtouch 716) kan je zelfs via een gewone telefoon bellen. Maar een headset op je PC is ook voldoende.

Verwijderd

Topicstarter
Ok. Dan kan ik gewoon gratis naar vaste nummers bellen? Dan ga ik morgen nog even dit telefoontje halen bij de mycom..

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ja, dit is voldoende. Ik heb zelf een Tiptel 217 USB (wireless model) en het werkt uitstekend, ook met Skype.

Verwijderd

Gaat goed werken, headset is ook voldoende maar als je echt lekker aan de slag wil is het goed een router te kopen die hetzelfde kan waardoor je je huisinstallatie gewoon kunt blijven gebruiken.
Bel zelf al een hele tijd met voipstunt en ben daar zeer tevreden over.

enne, lekker goedkoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom net van de mycom af met zo'n tiptel. Dalik nog even 10 euro beltegoed storten, want dat moet blijkbaar voor een inbound nummer. Het werkt goed, maar hoe kan ik instellen dat als ik op de toetsen van mijn Tiptel druk dat er dan ook echt een nummer ingevoerd wordt bij Voipbuster? Nu moet ik dat nog met het toetsenbord doen..

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:04
Heb je Tiptel's software: 'Manager voor VoipBuster' geïnstalleerd?
Pagina: 1