Ik heb een probleempjemet mijn lcd (e-yama 17nsu1) als Vista media centre opstart. Het beeld word zwart en mijn lcd zegt out of range. Ik kan nog alles doen klikken enzo maar het beeld blijft zwart. Doe ik alt-f4 dan ga ik weer terug naar de desktop.
Ik heb al wat onderzoek gedaan en volgens mij pakt media centre steeds de hoogst aangeven HRTZ namelijk 85. terwijl een lcd 75 hrtz max heeft.
Ik had al ingesteld alleen ondersteunde formaten tonen, maar die 85 hrtz blijft. Omdat er nog geen drivers beschikbaar zijn in 32bit voor mijn lcd pakt Vista native beeldscherm driver een hogere 'toegestane resoluties" dan mijn lcd aankan voo Vista media centre.
kent iemand een trucje om de ondersteunde resoluties handmatig aan te passen? zodat VMC/Vista control max. .1280x1024x75 pakt?
Ik heb vanmiddag de crt uit de huiskamer even geleent
en die doet het dus wel. Dus ik denk echt dat het met de refresh rate te maken heeft, die ik nog niet handmatig kan aanpassen omdat mijn lcd fabrikant nog geen Vista drivers heeft. Trucjes ideeen, iemand?
Ik heb al wat onderzoek gedaan en volgens mij pakt media centre steeds de hoogst aangeven HRTZ namelijk 85. terwijl een lcd 75 hrtz max heeft.
Ik had al ingesteld alleen ondersteunde formaten tonen, maar die 85 hrtz blijft. Omdat er nog geen drivers beschikbaar zijn in 32bit voor mijn lcd pakt Vista native beeldscherm driver een hogere 'toegestane resoluties" dan mijn lcd aankan voo Vista media centre.
kent iemand een trucje om de ondersteunde resoluties handmatig aan te passen? zodat VMC/Vista control max. .1280x1024x75 pakt?
Ik heb vanmiddag de crt uit de huiskamer even geleent
[ Voor 7% gewijzigd door BAS80 op 11-06-2006 18:59 ]
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'