[iPod] Handmatig bijwerken heeft iTunes geen zin in

Pagina: 1
Acties:
  • 313 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Telkens als ik mijn iPod aankoppel en iTunes automatisch opstart, gaat hij automatisch mijn iPod bijweken. Dit wil ik in de eerste plaats al helemaal niet, want dat heeft er toe geleid dat hij een keer is leeggehaald en door iTunes is gevuld met andere meuk die in mijn bibliotheek stond.
Dus zet ik hem op alles handmatig bijwerken. Maar dat krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar! Ik selecteer het in het menu, doe OK, ontkoppel mijn iPod, koppel aan, et voila: het staat weer op automatisch. Grrrr. iTunes maar opnieuw installeren (ja ook register was clean en alle mapjes) maar mocht niet baten.
iPod resetten heb ik niet zo'n trek in, want ik vind gewoon dat hij niet zo eigenwijs moet zijn en mij mijn handmatige sync toestaan.

Overigens is het ook zo dat er maar heel even "Do not disconnect" komt te staan op het display, iTunes geeft dan aan iPod bijwerken en daarna is de iPod weer bruikbaar. iTunes blijft hem echter zien en geeft mij ook de valse hoop dat ik nummers kan verwijderen en toevoegen op de iPod. Hij geeft dan weer netjes iPod bijwerken (terwijl de iPod gewoon toegankelijk is, niets geen verbod-teken) en de cpu usage schiet naar 100% voor enkele seconden. Maar naderhand is er nergens iets veranderd? :? op de iPod is niets bijgekomen in ieder geval.

Wie weet hier raad mee?