Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[auto/hdd] Freecom ThoughDrive aansluiten op autoradio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een auto gekocht en ben eens aan het rondkijken naar een nette oplossing om mp3tjes af te kunnen spelen. Ik volgde altijd wel de pc-inbouw projecten hier op GoT, maar daar ga ik toch maar niet aan beginnen. In de search vond ik wat oudere topics over harde schijven in de auto en autoradio's met mp3 ondersteuning enzo, maar er zijn op het moment weer nieuwe modellen, dus ook nieuwe mogelijkheden.

Mijn plan is om een Kenwood KDC-W534UA te kopen. Deze heeft aan de achterkant een USB aansluiting met een kabeltje dat je naar het dashboardkastje kan leggen. Je kan natuurlijk een USB-stick aansluiten, maar een externe harde schijf moet volgens mij ook wel werken?! Ik keek naar de Freecom ThoughDrive (80GB) omdat deze een Anti-shock mechanisme heeft, geen adapter nodig heeft, klein en licht is en volgens de specificaties een val van 2 meter moet overleven. Het bezwaar om een harde schijf in de auto te gebruiken is altijd dat deze slecht tegen de schokken kan van het autorijden. Mijn vraag is dan ook of ik kan verwachten dat deze mobiele harde schijf daar geen last van heeft en rustig in het dashboardkastje gelegd kan worden.

Verwijderd

Topicstarter
Even een update voor mensen die dit topic eens in de search vinden. Ik heb nu enkele weken de Freecom ThoughDrive in het dashboardkastje liggen en aangesloten op de autoradio. Dit werkt echt prima, geen last van schokken en/of warmte. Het enige is dat het redelijk onmogelijk is om 80 GB te vullen met goeie muziek ;-)