Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Ad met software

Pagina: 1
Acties:

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-11 14:30
Hallo,

Ik heb net een aantal ad's geplaatst, waaronder een OEM versie van Windows XP Home. Deze is verwijderd, met goede reder. Daarover dan ook geen vragen.

Wel over deze ad. Het is namelijk een systeem, waar ik eventueel ook die licentie aanbied.

Mag dat wel? Zo niet, dan haal ik die optie uit de ad.

(ps, jullie zijn streng, doch rechtvaardig. :))

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Als het goed is kan je in de voorwaarden die bij de betreffende licentie horen wel nalezen in hoe verre het is toegestaan om het door te verkopen? Dat zijn volgens mij niet direct regels van Tweakers.net, maar gewoon van de software fabrikant.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• freggel
Het gaan om een OEM licentie van MS, volgens mij mag dat, mits ongeregistreerd wel.

Zover ik weet, is deze ongeregistreerd nog vrij te verhandelen.

Maar om geen gedoe te krijgen, graag jullie mening. Ik haal hem zonder problemen weg, dus...

Should it stay, or should it go? ;)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Als het om een OEM gaat die bij de Shuttle is meegeleverd is het toegestaan, mits je dan in de advertentie vermeld dat het om een OEM gaat.
Ik zet wel m'n vraagtekens bij de XP licentie bij deze Shuttle, aangezien Shuttle normaliter alleen barebones verkoopt en geen software. Tenzij je de Shuttle compleet hebt aangeschaft met XP OEM erbij natuurlijk :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• freggel
Thx voor de input.

Ik heb 'm uit voorzorg weggehaald!