Media center composiet 1 op pc

Pagina: 1
Acties:

• BasSpruit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-04-2022
Met dit mooie (iets te) warme weer dacht ik: laat ik mijn spelcomputer op mijn pc aansluiten nu ik toch net een nieuwe pc met tuner heb (hp pavilion) omdat het op mijn kamer iets te warm wordt.

dus ik dat ding aangesloten op mijn pc (via composiet verbinding ( de rood,wit en gele stekkertjes als ik het goed begrepen heb)).

maar nu ga ik dat kanaal dus opzoeken en hij vind niks. Alleen als ik zeg dat ik een set-topbox heb kan ik een composiet verbinding kiezen, terwijl ik rechtstreeks een verbinding wil.

hoe doe ik dat?

edit: ik heb hier natuurlijk op gezocht, maar ik heb alleen het tegenovergestelde gevonden.

[ Voor 9% gewijzigd door BasSpruit op 11-06-2006 12:33 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:38

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Uhm, die composite aansluiting heeft niks te maken met je tuner, en het signaal wat je daar op zet met je spelcomputer is dus ook niet te vinden als zender. Je zult hier een videocapture programma voor moeten gebruiken, in plaats van de tv software.

Edit: en geef sowieso eens wat gedetaileerdere specs, of een linkje, want met 'HP pavilion' kan ik vrij weinig.

[ Voor 19% gewijzigd door Orion84 op 11-06-2006 12:38 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• BasSpruit
Orion84 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 12:37:
Uhm, die composite aansluiting heeft niks te maken met je tuner, en het signaal wat je daar op zet met je spelcomputer is dus ook niet te vinden als zender. Je zult hier een videocapture programma voor moeten gebruiken, in plaats van de tv software.

Edit: en geef sowieso eens wat gedetaileerdere specs, of een linkje, want met 'HP pavilion' kan ik vrij weinig.
ik heb dus een hp m3780.nl (meer weet ik er helaas ook niet vanaf)
wat is een goed programma hiervoor ?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:38

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Bedoel je niet de m7380.nl dan? Want daar kan ik wel wat bij vinden. En daar hebben ze het inderdaad ook over dat die ingang gebruikt kan worden voor een set-top box. Maar opzich boeit het niet wat je daar aan hangt natuurlijk. Heb je al geprobeert of je beeld krijgt als je de set-topbox optie gebruikt?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Vergeet het maar, windows MCE is gewoon ONGESCHIKT om een spelcomputer op aan te sluiten.
Buiten het feit dat je niet een eens normaal een externe videobron kan kiezen (jaja, een echt Multi Media Centre he.. |:( ) zit je bij MCE altijd met een delay van een paar seconden.
Dit is dus onbruikbaar voor het spelen van games.
Beste optie is MCE tijdelijk uitschakelen en een andere TV applicatie gebruiken voor je spelcomputer , bijvoorbeeld DSCALER.

[ Voor 32% gewijzigd door The_Doman op 11-06-2006 13:47 ]

• BasSpruit
The_Doman schreef op zondag 11 juni 2006 @ 13:46:
Vergeet het maar, windows MCE is gewoon ONGESCHIKT om een spelcomputer op aan te sluiten.
Buiten het feit dat je niet een eens normaal een externe videobron kan kiezen (jaja, een echt Multi Media Centre he.. |:( ) zit je bij MCE altijd met een delay van een paar seconden.
Dit is dus onbruikbaar voor het spelen van games.
Beste optie is MCE tijdelijk uitschakelen en een andere TV applicatie gebruiken voor je spelcomputer , bijvoorbeeld DSCALER.
DScaler is een open-source programma zie ik. Deze ga ik zeker proberen.
Pagina: 1