Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-11 21:49

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Sony Ericsson W800i een tijdje geleden gekocht. Maar een paar maanden geleden bleek het bedrijf wat mij dan het abbonement verzorgde failliet. Het liep via KPN. Dus ik heb toen geprobeerd om de unlock code aan te vragen. Maar dat bedrijf zegt dat ze geen service meer verlenen aangezien ze failliet zijn. KPN ook geprobeerd, maar die zeggen weer dat het via dat andere bedrijf is geregeld en dat ze dus ook die unlock code niet geven. Is er een mogelijkheid om toch te unlocken? Ik kan nu dus al een maand ofzo niet meer bellen, smsen enzovoort.

Bedankt

PS

Een ijst met geprobeerde dingen:

Joy links
twee keer *
Joy links

Dan kom je in een menu. Alles is open behalve Netwerk.

[ Voor 14% gewijzigd door GiantLeap op 11-06-2006 12:26 ]

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Verwijderd

Probeer het eens bij Sony Ericsson Nederland ?

Zelf werk ik bij een buitenlandse importeur/ distributeur van o.a. mobieltjes, en wij krijgen bij sommige partijen Excel-files met IMEI-nummers en codes meegeleverd als we de telefoons binnen krijgen, om ze handmatig te kunnen locken / unlocken.
(Maar die codes gelden alleen voor de telefoons die wij krijgen, dus met jouw telefoon kan ik je niet helpen.)

Succes !

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-11 21:49

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Topicstarter
Bedankt MacJohn. Dus ik begrijp dat ik gewoon contact moet opnemen met Sony Ericsson Nederland?

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+