Toon posts:

Hercules Smart TV DVB-T

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Hercules TV DVB-t usb ontvanger gekocht + een binnenhuisantenne (40db) maar krijg geen enkel signaal binnen?

Ik woon +- op 10 km van een zendmast en verwachtte dus echt wel om iets te ontvangen.

heeft er iemand ervaring met deze ontvanger, en bestaat er alternatieve software voor dit toestel om dvb-t te ontvangen. (meegeleverd was intervideo winDVR6, maar dit ziet er nogal buggy uit, na enkele keren opstarten kreeg ik zelfs blue-screens!!!!!)

• MrQcue
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-01 08:55
Heb je geen CI card van Digitenne of KPN tv nodig om Nederlandse zenders te kunnen ontvangen? Volgens mij zijn alle nederlandse zenders nl. versleuteld.

Verwijderd

Je kan wel 10 km van een zendmast wonen maar dan is het ook handig te weten waar je woont.
DVB-t is niet overal te ontvangen (wordt enkel uitgezonden in de randstad). daar kun je enkel ned 1,2 en 3 ontvangen. De rest van de kanalen is geblockt (moet je voor betalen). je moet gewoon even googlen of je wel ontvangst hebt.

Daarnaast is DVB-t wel een zeer mooi systeem en loop je ver vooruit. Helaas door commerciele
belangen van de kabelmaatschapijen zal DVB-t nooit het succes worden wat het zou kunnen worden. Dus geen gratis commerciele zenders