Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Berichten overzetten van Nokia to Nokia

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:08
Hallo, ik heb op dit moment een Nokia 3100, sinds een tijde had ik problemen met de ontvangst. Daarom ben ik nu aan het kijken voor een andere gsm, oftewel de Nokia 6680 of de 6681.

Maar ! Ik heb een heel deel berichtjes op mijn gsm staan die van grote emotionele waarde zijn voor mij (let op, ze staan op mijn gsm zelf, ik heb de sim al eventjes verwisselt naar een andere gsm, maar dan staan er maar zo een stuk of tien op).

De berichten die op mijn gsm staan kan ik niet terug plaatsen in mijn inbox (als dat wel ging kon ik ze op mijn sim zetten, en iedere keer de sim een stuk of 10 keer switchen tussen de twee gsm's zodat ze allemaal overgezet waren, die moeite ben ik bereid te doen).

Maar dit gaat dus niet. Heeft er iemand een mogelijk oplossing zodat ik mijn berichten van mijn 3100 naar een andere gsm kan overzetten?

Verwijderd

via datakabels moet dat wel lukken denk ik, en anders als het er niet te veel zijn heel de boel naar je nieuwe gsm doorsms'en met een andere simkaart. Kost je wel wat, maar zal waarschijnlijk goedkoper zijn dan een datakabel kopen voor een toestel dat je toch niet meer gebruikt.

http://www.gsmpunt.nl/res...uctgroep=Data%20Producten

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ken je anders niemand met een laptop? Kun je gewoon even via infrarood je hele 'telefoon' backuppen en dan later weer terugzetten.

Heb ik vorige week ook gedaan met de nokia 6100 naar de nokia 6822 :)

werkte perfect.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:08
IR heb ik niet op mijn gsm :-)

Die datakabel leek me al wat, maar dan moet ik wel zeker zijn dat ie dat kan. (dat die berichtjes op pc kan zetten, want ik heb dat nergens nog niet zien staan dat je ook je berichten kan b-uppen

Verwijderd

Met een datakabel kun je contacten, berichten en als je wilt zelfs je instellingen backuppen. Maar die instellingen kun je niet overzetten naar een andere telefoon. Berichten en contacten wel. Daar is de Nokia Suite voor. Die kan dat prima! Voor jouw telefoon heb je een DKU-5 datakabel nodig.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

of een CA-42...

Maar, ik denk dat het hem na meer dan een jaar al wel gelukt is... :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Geen oude koeien uit de sloot halen eh :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.