Iemand het volgende ooit meegemaakt?
Als ik Azureus opstart gaat de ventilator op mijn tweede grafische kaart als een dolle draaien, als ik Azureus stop gaat de ventilator ook weer terug naar normale snelheid.
Als ik het systeem met "balistic fan"laat doordraaien krijg ik na enige tijd een spontane reboot, direct in het bios PC health controleren laat niets bijzonders zien: allemaal normale temp's en voltages (p.e. ca. 45 graden op de cpu)
Mijn systeem is in grote lijnen:
MSI K8N Diamond Plus
AMD Athlon X2 3800+
2 x Asus Extreme n6600GT (256 Mb), standaard koelers
4 casefans (2 voor balzen, 2 achter zuigen)
1 CPU cooler Zalman 7000b Cu.
1 x IDE western digital 250 Gb (primairy ,master)
1 x SATA2 Maxtor 10, 160 Gb (Bootschijf)
Iemand die hier een oplossing voor weet??/ Ik heb het getest met SLI brug en zonder, beide zelfde resultaat. GPU gaat overigens wel naar 51 graden terwijl GPU 1 op 45 blijft hangen...ook na het wisselen van PCIE slot.
Raar...
Als ik Azureus opstart gaat de ventilator op mijn tweede grafische kaart als een dolle draaien, als ik Azureus stop gaat de ventilator ook weer terug naar normale snelheid.
Als ik het systeem met "balistic fan"laat doordraaien krijg ik na enige tijd een spontane reboot, direct in het bios PC health controleren laat niets bijzonders zien: allemaal normale temp's en voltages (p.e. ca. 45 graden op de cpu)
Mijn systeem is in grote lijnen:
MSI K8N Diamond Plus
AMD Athlon X2 3800+
2 x Asus Extreme n6600GT (256 Mb), standaard koelers
4 casefans (2 voor balzen, 2 achter zuigen)
1 CPU cooler Zalman 7000b Cu.
1 x IDE western digital 250 Gb (primairy ,master)
1 x SATA2 Maxtor 10, 160 Gb (Bootschijf)
Iemand die hier een oplossing voor weet??/ Ik heb het getest met SLI brug en zonder, beide zelfde resultaat. GPU gaat overigens wel naar 51 graden terwijl GPU 1 op 45 blijft hangen...ook na het wisselen van PCIE slot.
Raar...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2006 10:30 ]