Toon posts:

geforce en athlon?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ok , ik heb hier nu een asus k7v met een athlon 500, werkt een geforce daar nu wel op of krijg ik dan problemen?

p.s. voeding is 300 watt

Verwijderd

ik heb hier ook een athlon 700 draaien met een gforce ddr en et werkt bij mij allemaal goed op een 300watt aopen voeding
bij jou zou het dus geen probleem moeten geven

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Die producenten moeten er maar snel wat opvinden, anders is dat zelf niet meer genoeg :(

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Hebben ze al, GeForceII is 2x zo zuinig, waarom? 0,18 micron --> werkt

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:37

Jag

Ja, ik zou niet weten waarom niet. De geForce en de 750 chipset was niet zo'n goede combinatie (alhoewel zelfs dat wel meevalt, zo lang je maar genoegen neemt met AGP 1x, wat echt geen ramp is). Maar de K7V is gebaseerd op de KX133 chipset, en die heeft geen enkel probleem met een Geforce.

Jag

Verwijderd

Ik kan het net zo goed hieronder zetten.
Ik heb een AMD K7 op een K7 Pro mobo van MSI(chipset= van AMD)
Nou wil ik hier eens een 3D kaart bij pluggen, maar als ik dat hier zo allemaal lees gaat dat niet altijd zomaar.
Wat adviezen graag. De AGP kan op 2X.
O ja, hoe zit het dan met overklokken?

Verwijderd

geen probleem met die voeding ik heb er zelf veel meer aan hangen: 900mhz 4hdd's 3 cdrom drives en zip en werkt zonder probs

laterz

Verwijderd

Ja SuB, no probs, en die videokaart dan ;)

Maar ff over Rembo, aan 300Watt of 250Watt lukt dat, bij 200-230Watt wordt het lastig soms met ene GeForceDDR, GeForceII kan makkelijk, GeForce 1 op een Chipset van AMD (Irongate dus) kan maar in 1X ipv. 2X bij meeste systemen, het verschil is niet echt groot. Anders moet je een Voodoo5 kopen, Voodoos zijn niet beste kwa prijs/kwaliteit, maar werken wel meestal goed. weinig probs enzo. En Glide he, in UT is Glide gewoon veel sneller

Verwijderd

Guillemot Maxi Gamer PROPHET GEFORCE 256 32mb SE OEM F439,-
Is dit wat? Ik vind dit al duur zat voor een grafische kaart.

6/7 honderd gulden voor de geforcd DDR vind ik toch wel errug overdreven, dat heb ik er nou ook weer niet voor over.

M'n voeding is 300Watt

Verwijderd

ja owkee maar geen voedingsproblemen......

Verwijderd

als je trouwens ff wacht op de v5 6k dan kan je mijn geforce kopen voor die prijs met tennmax coolertje en ramchip coolertjes....

Verwijderd

Hé Sub, heb jij coolertjes op de ramchips gezet of is het een hercules?

Verwijderd

neuh homemade sjit gekocht bij vaag winkeltje voor 50cent per blokje

Verwijderd

Ow SuB, wie zegt dat het geen Voedingsproblemen zijn? maar anyway, moet je doen, voor die prijs vind je geen GeForce met tennmax en ramchip coolers!
kijke wie er eerder is, bullet of Rembo

Verwijderd

Is een leuke aanbieding SuB, wanneer kan ik 'em komen halen? :9~ tenminste, als je niet te ver weg woont. (ermelo)

(Zie het al, Den Haag is een beetje te ver reizen)

laat het verder anders even over icq weten.

btw, die v5 6k, bedoel je daar de voodoo 5 5500 mee? Die is toch al te krijgen, zag 'em al bij pulsarc in de prijslijst staan.
Hebben ze al, GeForceII is 2x zo zuinig, waarom? 0,18 micron --> werkt
Ik heb nog de 0,25 micron K7, werkt 't dan ook nog wel?

Verwijderd

SuB, laat je nog wat horen over je geforce?
(trekt ie een FSB van 110)

Verwijderd

Topicstarter
kort samengevat bullet is nu druk aan het centjes sparen en bedankt jullie voor de reacties ;)

mzzl
Pagina: 1