Toon posts:

[CoD2 online] Serieuze texture problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Dit is dus het probleem: soms, terwijl ik online CoD2 aan het spelen ben, krijg ik op sommige plaatsen in de map textures in m'n beeld en zakt m'n fps van 80 naar 3 fps. In de tussentijd kan ik alleen maar hopen dat ik er op de een of andere manier uit kom. Dus ook als ik na het opnieuw spawnen terug daarnaartoe ga, krijg ik ze weer.

Een screenshot van wat er nu precies gebeurt:
Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/6444/shot00283ak.th.jpg

Zoals jullie waarschijnlijk wel zullen begrijpen is dit hartstikke irritant. Normaal loop ik met de volgende specs rond de 80 fps en dan 3 fps en kan ik gewoonweg niet spelen en moet ik hopen dat het over gaat:
AMD 3500+ Venice
XFX 7800GTX
1024 MB RAM
(voor uitgebreidere specs, klik Specz in m'n signature)

Aan een brakke videokaart die allerlei instellingen niet aan kan ligt het dus niet. Dit zijn trouwens mijn huidige graphics-instellingen:
Afbeeldingslocatie: http://img56.imageshack.us/img56/2792/cod217dx.th.jpg

Ik zie trouwens zojuist voor het eerst de optie 'Texture Settings'. Hier 2 screenshots van:
1. Waar het nu op staat:
Afbeeldingslocatie: http://img56.imageshack.us/img56/2788/cod226kt.th.jpg
2. Wat ik krijg als ik op 'Automatic klik':
Afbeeldingslocatie: http://img56.imageshack.us/img56/865/cod236xq.th.jpg

PS. Ik speel in een server waar alleen maar custom maps gedraaid worden, bij de wat oudere maps in hun server is alles goed maar bij degenen die net in de ronde toegevoegd zijn heb ik last van dit probleem.

Alvast bedankt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2006 01:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:43
Je zegt COD Online, maar heb je het dus ook in single player?

Verwijderd

Topicstarter
Dersan schreef op maandag 12 juni 2006 @ 18:29:
Je zegt COD Online, maar heb je het dus ook in single player?
Dat weet ik niet, maar dat kan ik ook niet testen, omdat die maps custom zijn en dus niet ook gemaakt als singleplayer versie.

Verwijderd

Al eens met AA op 0 getest?
En heb je dit ook in gewone maps?

• Dersan
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 20:23:
[...]

Dat weet ik niet, maar dat kan ik ook niet testen, omdat die maps custom zijn en dus niet ook gemaakt als singleplayer versie.
Dus je hebt dit alleen in custom maps? Dan zou ik even controleren of je wel alle textures hebt gedownload.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 20:25:
Al eens met AA op 0 getest?
En heb je dit ook in gewone maps?
Lees m'n startpost. Ik heb dit alleen bij de nieuwere custom maps.
Dersan schreef op maandag 12 juni 2006 @ 20:26:
[...]

Dus je hebt dit alleen in custom maps? Dan zou ik even controleren of je wel alle textures hebt gedownload.
Nou, in deze server (net als bij bijna alle andere trouwens) krijg je gewoon de map binnen deze download 'ie automatisch als je 'm nog niet hebt.

Verwijderd

Dan is het gewoon een bug in die map.
Anders moet je die map eens downloaden op codfiles.com misschien dat jij hem om 1 of andere reden niet helemaal ontvangt van die server.

Verwijderd

Ik denk dat je gewoon wat vervelende mods hebt (check je main-map;)), en ik denk dat deze met elkaar in conflict zijn, anders het spel is opnieuw installeren O-)

• Dersan
Of de serverbeheerder heeft niet de map goed geinstalleerd op de server. Download daarom idd eens de map van codfiles.com oid.

Verwijderd

Topicstarter
Tja het is een mod-server, dus nooit een gewone server, en iedereen moet dezelfde mods draaien op dezelfde maps die ze op dezelfde manier binnentrekken. Maar als ik in-game erover vertel hebben ze geen idee waar ik het over heb.

Aan wat voor hardware zou het ook kunnen liggen, of kan dat sowieso niet...?

Verwijderd

Videokaart, al eens op AA met 0 gespeelt? En al eens alle maps verwijderd uit je main map?

Verwijderd

Ik had vorige week hier ook een probleem van cod2 gepost. Dit was ook iets met de framerate. De oplossing was dat je et spel op directx 7 moest draaien. Dit kan je veranderen door: options > graphics > preferred rendering method > dx7. Dit was wel iets anders maar misschien dat deze oplossing ook voor dit probleem werkt!!

Verwijderd

Topicstarter
Nou dan hoop ik wel dat dat AA ding werkt want ik heb die dure videokaart natuurlijk niet voor niets gekocht, en dus niet op dx7 op te draaien...

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 23:24:
Nou dan hoop ik wel dat dat AA ding werkt want ik heb die dure videokaart natuurlijk niet voor niets gekocht, en dus niet op dx7 op te draaien...
Ik heb een nvidia 6800 en daar is hij dus ook nie voor geschikt... Raar probleem, maar nu werkt et wel en je kan dan alles nog verder omhoog zetten!!

Verwijderd

Probeer gewoon eens 24/7 in gewone maps te spelen met de settings die je nu hebt. Als je het zelfde krijgt dat ligt het aan je videokaart. Als je geen problemen krijgt ligt het gewoon aan die custom maps.
Pagina: 1