Hallo,
Ik zit met een probleem. Ik heb een nieuw moederbord, processor en voeding aangeschaft. Alleen het systeem boot op 1 of andere manier niet..
Ik had alles vrolijk aangesloten om zo snel mogelijk te kunnen genieten van Dual core. Alleen wil het systeem niet booten. Als ik de pc aan druk gaan alle coolers aan, hard schijven beginnen te draaien alleen er komt geen beeld.. Wel blijft de power-led knipperen.. (Niet de hdd-led
) Het systeem geeft ook geen piepen. Tenzij ik het systeem zonder geheugen boot, dan krijg ik keurig de piepen te horen die ik hier heb gevonden:
http://eu.dfi.com.tw/Supp...2320&PAGE_TYPE=US&SITE=UK
Wat heb ik allemaal zelf al gedaan:
- Een andere videokaart er ingestoken (Geforce TI4400).
- Ander geheugen (Kingston Hyper X BH5 setje en een merkloos DDR400 setje).
- Andere voeding aangesloten (Standaard 300 Watt voeding maar dit mag geen probleem zijn om te booten met een Geforce TI4400).
- Systeem geboot met niks aangesloten (Buiten de behuizing).
- Andere cooler gemonteerd op de CPU (Bijgeleverd AMD cooler & Zalman 7000B).
- Ook heb ik het geheugen in vrijwel alle mogelijke sloten gehad, zowel single als dual.
- Cmos reset.
- Mijn Tft zowel anoloog als digitaal aangesloten. (Tft werkt wel op mijn server)
Ik ben dus bang dat het een Doa is maar wat zou er dan kapot zijn? Moederbord of CPU? Of zie ik gewoon iets over het hoofd??
De gekochte hardware:
- AMD Athlon X2 3800+
- DFI Lanparty UT nF3 Ultra-D
- Asus 450 watt dual rail voeding (Deze heb ik nieuw gekregen op garantie aangezien mijn oude asus dood is gegaan..
)
- Zalman 7000B Cu cooler
Mijn overige hardware:
- Samsung 930BF 19 Inch TFT
- Asus Geforce 6800GT 256MB
- 1GB Corsair 3200LL v1.1 (Winbond BH5)
- Soundblaster Audigy Player
Alvast bedankt.. Ik weet me geen raad meer..
Ik zit met een probleem. Ik heb een nieuw moederbord, processor en voeding aangeschaft. Alleen het systeem boot op 1 of andere manier niet..
http://eu.dfi.com.tw/Supp...2320&PAGE_TYPE=US&SITE=UK
Wat heb ik allemaal zelf al gedaan:
- Een andere videokaart er ingestoken (Geforce TI4400).
- Ander geheugen (Kingston Hyper X BH5 setje en een merkloos DDR400 setje).
- Andere voeding aangesloten (Standaard 300 Watt voeding maar dit mag geen probleem zijn om te booten met een Geforce TI4400).
- Systeem geboot met niks aangesloten (Buiten de behuizing).
- Andere cooler gemonteerd op de CPU (Bijgeleverd AMD cooler & Zalman 7000B).
- Ook heb ik het geheugen in vrijwel alle mogelijke sloten gehad, zowel single als dual.
- Cmos reset.
- Mijn Tft zowel anoloog als digitaal aangesloten. (Tft werkt wel op mijn server)
Ik ben dus bang dat het een Doa is maar wat zou er dan kapot zijn? Moederbord of CPU? Of zie ik gewoon iets over het hoofd??
De gekochte hardware:
- AMD Athlon X2 3800+
- DFI Lanparty UT nF3 Ultra-D
- Asus 450 watt dual rail voeding (Deze heb ik nieuw gekregen op garantie aangezien mijn oude asus dood is gegaan..
- Zalman 7000B Cu cooler
Mijn overige hardware:
- Samsung 930BF 19 Inch TFT
- Asus Geforce 6800GT 256MB
- 1GB Corsair 3200LL v1.1 (Winbond BH5)
- Soundblaster Audigy Player
Alvast bedankt.. Ik weet me geen raad meer..