Toon posts:

[Muis] Behekste muis?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorig jaar een Logitech Cordless Mediaplay muis gekocht.

Afbeeldingslocatie: http://static.ubid.com/mgen/vximg/scale.ms?args=%221_10048100_0.jpg%22,400,400

In principe ben ik best tevreden over deze muis en hij is nog zuinig met de batterijen ook. Alleen de laatste tijd begint hij wat vreemde trekjes te vertonen. Ineens schiet de muisaanwijzer in de rechterbovenhoek en blijft daar een paar seconde vast staan. Ook activeert hij zelf de middelste muisknop die ik in Firefox als vergrootfunctie heb staan. Maar heel irritant....hij gooit zelf ook het volume ineens helemaal omhoog. Zit je rustig wat te lezen...schrik je je helemaal kapot (en de buren ook). Hij start zelf ook spontaan Logitech Medialife, dat is normaal als je op de play-knop drukt, maar dat doe ik dus niet.

Eerst dacht ik ook dat het aan de batterijen lag, maar nu zitten er sinds een week nieuwe Duracells in...en hij blijft etteren. Ik heb hem pas ook helemaal oipen gehad om hem van binnen schoon te maken, maar dat gaf ook geen verbetering.

Ik kan trouwens ook mijn PC niet vanzelf op stand-by laten vallen...de Logitech Software geeft dan een foutmelding.

Inmiddels heb ik ook op www.logitech.com gekeken naar de laatste software, maar dat geeft geen soulaas.

Voor ik deze muis ga voeren aan de Kliko (garantie is helaas verlopen)....heeft er nog iemand een oplossing?

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:11
Probeer hem eerst eens uit op een andere pc om er zeker van te zijn dat het een hardware probleem is voor je het ding richting verbrandingsoven gooit. Dan ben je tenminste zeker dat het aan de muis ligt.

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 19:03
hebben je buren mischien ook een draadloze muis gekocht overlaatst?? of heb jij een draadloze koptelefoon of toetsenbord gekocht wat dus jouw muis kan storen.

of mischien een gsm of een draadloze telefoon in de buurt??

in ieder geval iets dat stoort. (aliens :P)

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
vooral letten op andere bleutooth-apparatuur (je gsm bv)
wifi-toestellen (laptop, wifi-routers, ...)
DECT telefoons, ...
microgolf ...
alles wa zowat de 2,4 GHz gebruikt

Verwijderd

Topicstarter
soulrider schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 23:33:
vooral letten op andere bleutooth-apparatuur (je gsm bv)
wifi-toestellen (laptop, wifi-routers, ...)
DECT telefoons, ...
microgolf ...
alles wa zowat de 2,4 GHz gebruikt
Huh...ik heb idd Bluetooth en WiFi. Ik heb het probleem sinds ik een SiteCom Bluetooth stick heb, bij mijn oude MSI stick had ik er geen problemen mee. Nu heb ik hem los liggen....en het probleem is over.

BEDANKT!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
gerre gedaan:

dat is meestal het probleem met draadloze apparatuur:
de andere zenders die de zelfde frequentie gebruiken en zo dus voor storing gaan zorgen.

daar hebde gene last van als je kabels gebruikt eh :-)

(genoeg ervaring ermee met ondersteuning van wifi's: slecht ontvangst: dect-telefoon-basisstation/lader zonder stroom zetten en voila: pakken beter ontvangst ...)

Verwijderd

soulrider schreef op zondag 11 juni 2006 @ 12:07:
daar hebde gene last van als je kabels gebruikt eh :-)
Ik heb een Dell muis MET draad, en bij mij springt ie ook wel eens naar de hoek, gaat ie in games opeens naar boven of naar beneden kijken... Erg irritant :(

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 13:29:
[...]

Ik heb een Dell muis MET draad, en bij mij springt ie ook wel eens naar de hoek, gaat ie in games opeens naar boven of naar beneden kijken... Erg irritant :(
Dan moet je eens een andere ondergrond voor je muis gebruiken :)

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Wat eventueel kan helpen (als oplossing van logitech support);

Onderop zit een klein powerknopje (?). Als je die 1 seconde indrukt, switcht je muis naar een betere frequentie... dat was iig bij mijn mx610, maar het zou goed kunnen dat dat bij jou ook werkt.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hey maar even voor je informatie... Dat je een jaar garantie hebt, is niet waar, he. Je mag er redelijkewijs vanuit gaan dat dat ding minimaar twee jaar mee gaat. Als dit soort problemen zich voordoen en je hebt het apparaat volgens instructies van de fabrikant gebruikt (cq. je hebt geen rare dingen gedaan die het probleem kunnen veroorzaken), komt het dus neer op een fabricage fout en heb je gewoon recht op gratis reparatie bij de winkel waar je hem hebt gekocht. Dat is je Consumentenrecht.

Maar goed, nu was ie dus niet kapot :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 11-06-2006 13:40 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Logitech en Bluetooth :r

Had een tijd een MX900 muis, wat een drama dat ding, en als ik mijn gsm connecte met die blauwe tand dongle vloog de connectie met mijn muis eruit. Als klap op de vuurpijl was toen na een half jaar ineens mijn ramplank morsdood, kon er niks meer mee. Omgeruild voor een MX3100 set, werkt een stuk prettiger, voor mij geen logitech blauwe tand meer!

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Pagina: 1