Toon posts:

[Muis] G5: Lengte draad?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Omdat ik ontigelijk tegen bedraadde muizen ben, maar toch zit te twijfelen tussen de MX1000 (voorloper van de G7, maar de G7 is nogal aan de dure kant. Ik neem geen genoegen met die lelijke metallic groen, ik wil dan gelijk die in het carbon black, maar die is 100 euro! :r :'( ) en de G5, het goedkopere broertje van de G7 met draad. Nu heb ik misschien een ideetje waardoor ik minder last heb van de draad, maar dan moet deze wel lang genoeg zijn.

Nu is mijn vraag; zijn er misschien gamers met een G5 die hun draadje voor mij op willen meten? _/-\o_

Ik heb veel gezocht, hier op GoT is vrij weinig te vinden over de G5 (hier), google wil ook niet meewerken (hier) en ilse zoekt ook niet echt lekker (hier). Op de site van logitech (hier) valt ook niks te vinden.

Jullie zouden mij een enorm plezier doen als iemand de lengte van zo'n draadje weet.

Mvg,
Nick

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2006 12:32 ]

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:55

Pieroman

/me

Ik heb dan wel geen G5 dus kan niks voor je opmeten, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je idee :9

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:23
2 meter, volgens mijn rolmaat.

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
En het is usb, dus vrij eenvoudig te verlengen met nog een keer 2 meter.

Abort, Retry, Quake ???

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Gewoon verlengen als ie niet lang genoeg is. En ik zou zeker een G5 nemen, veeel beter dan die MX1000!

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
2 Meter

spuitelf :o

[ Voor 52% gewijzigd door Hieronymus op 10-06-2006 23:10 ]

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

• m33p
  • Laatst online: 06-02 20:21
Een échte gamer speelt sowieso niet met draadloos ;) Zelfde als mijn mx500 (mijn broertje heeft er één) dus ongeveer 2 meter zoals al gezegt is.

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Uhh, heb je bij eenofander apparaat niet zoiets gekregen?
Afbeeldingslocatie: http://www.newnex.com/bigprod/UFE-20xx.jpg
Altijd handig om te bewaren, als je er zoeen hebt kun je die aan de muis hangen, dan is die draad gewoon zo lang als jij wil 8)

[ Voor 3% gewijzigd door DarthPlastic op 10-06-2006 23:13 . Reden: plaatje was véél te groot :) ]

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• Renumeration
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-01 21:21
m33p schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 23:12:
Een échte gamer speelt sowieso niet met draadloos ;) Zelfde als mijn mx500 (mijn broertje heeft er één) dus ongeveer 2 meter zoals al gezegt is.
wat is er mis met draadloos dan, ik heb de G7 maar werkt goed hoor met games zoals CSS

Specs

Verwijderd

Hij's lang genoeg hoor

• m33p
  • Laatst online: 06-02 20:21
Renumeration schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 23:17:
[...]

wat is er mis met draadloos dan, ik heb de G7 maar werkt goed hoor met games zoals CSS
kan er hier wel op in gaan, maar gebruik de search :)

Je blijft altijd last houden van vertraging (latency). Zolang je niet op al te hoog niveau speelt heb je er genoeg aan. Als je op hoger niveau komt en beter moet presteren volstaat draadloos niet meer. Kom je waarschijnlijk ooit nog wel achter :)

• aZuL2001
  • Laatst online: 31-01 11:11
DarthPlastic schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 23:12:
Altijd handig om te bewaren, als je er zoeen hebt kun je die aan de muis hangen, dan is die draad gewoon zo lang als jij wil 8)
De draad wel, maar of de muis het dan nog doet ?
Er zit een lengte beperking op usb kabels. Uit mijn hoofd is dat 5 m.

Abort, Retry, Quake ???

Verwijderd

Topicstarter
Mwa 2 meter moet het wel doen, en nee ik heb niet zon verlengkabel, op mn huidige mobo heb ik niet eens een USB poort ontdekt 8)7

Idee was om het touw op ong 20-30 cm hoogte vast te maken, zodat de draad zo goed als gespannen is als ik aan het einde van mn bureau zet (ong 70 cm tot de muur), dan is de lengte van de draad totaan het punt dat hij op de muur komt ongeveer WORTEL(70²+30²)=76 cm lang is. De draad zet ik vast aan de muur met van die speciale dingen (een plastic halve circel met een gat voor een spijker), laat hem naar beneden lopen zodat hij langs mn bureau naar beneden kan en dan naar rechts naar mn computer. Ik had uitgerekend dat ik daarvoor minimaal 1,5 meter nodig had, maar 2 meter is perfect ofc.

Ik zal kijken of ik er een plaatje bij kan maken, zodat het wat duidelijker wordt. Dit idee had ik in gedachten omdat ik ALTIJD gekloot heb met bedraadde muizen. Die draden liggen namelijk altijd in de weg.

-edit-
Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://img91.imageshack.us/img91/5071/muis4xn.png

Stelt niet zoveel voor, maar ik hoop dat ik hiermee het in-de-weg-zitten van de draad enigzins kan verhelpen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2006 13:33 ]

Verwijderd

Ik vind het altijd vreselijk als ik mijn muis niet een halve meter achter het bureau kan krijgen, vraag me niet waarom, maar ik erger me dood als het maar net kan.
Je moet er zeker geen veersysteem van maken, dat is uitzonderlijk vervelend (understatement alert)

Verwijderd

Topicstarter
Het is geen veersysteem, hij zit gewoon vast op een hoogte van ong 30 cm, zodat als ik mijn muis naar de muur beweeg de draad nog eens 30 cm omhoog loopt, dus 30 cm waar ik sowieso geen last van heb.
Pagina: 1