dvd spelers geven vervormd beeld help

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:51

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
Ik heb een breedbeeld plasma tv waarin ik geeneen instelling kan doen (er zit GEEN afstandsbediening OP). Ik heb ten eerste mijn eerste dvd speler gepakt en ik stop er een 4:3 film in nu is het beeld vervormd oftewel hij rekt hem uit naar breedbeeld wat ik niet wil. Een 16:9 Film is wel goed. Ik heb alle 3 de beeldinstellingen gewijzigd maar zonder resultaat bij een 4:3 Film. Dit is ook het geval bij de andere 2 dvd spelers.
De gebruikte spelers: Cyberhome 402 en Cyberhome 412 en een provision PRDVD3100.

Doen dvd spelers dit altijd of zijn er ook dvd spelers die het beeld gewoon in het midden zetten. Opgelet ik kan dus niks aan mijn tv veranderen. Rara wie weet de oplossing.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Je DVD speler doet niets, je TV rekt waarschijnlijk het beeld uit.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
Als de instelling op 16:9 in de dvd speler dan is een breedbeeldfilm goed en als ik een 4:3 film heb dan word het ook breedbeeld mijn xbox zet hem in het midden ligt dus niet aan de tv.

• Duncan_R
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 10:04

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Ehhh een plasma zonder ab ? toch niet van de vrachtwagen gevallen hoop ik...

Met een merk en type komen de mensen hier vast verder

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
Neenee is niet van de vrachtwagen gevallen hoor het is een industrieel en een prototype. oftwel een Philips VWM321. Staat niet in google. Maar waarom gooid de dvd speler het beeld uit elkaar en mijn xbox niet.

[ Voor 44% gewijzigd door Twazerty op 10-06-2006 22:43 ]