Probleem met wireless router

Pagina: 1
Acties:

• Dani74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-03 14:30
Hoi , ik heb een probleem met deze 3com router 3crwe554g72t als ik gebruik en peer to peer programma verbinding gaat weg...dus moet ik router uit zetten en opniew starten er is een oplossing voor dit ? ik heb inmiddels niewe firmware geinstallerd zonder risultaat ..

Dit was in eerste istantie na paar dagen testen, ik heb gezien dat verbinding gaat ook weg met de xbox 360 als ik download wat , dus gebeurt het zelfde als router via ethernet aangesloten is ook zonder een p2p programma aan . ik heb adsl van Xs4all zal misschien aan hun liggen ? voor modem ik heb een speedtouch 510 ;(
.
Groeten

Dani

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

BHQ

Dat probleem ligt gewoon bij je router die het aantal NAT-sessies niet aankan. Je zegt een ST510 te hebben, hoezo plug je daar je pc's niet in? Mits goed geconfigureerd is dat ook een router..

-edit- ah het is een Wireless ding. Geef dat ding een LAN-ip wat in de range van je SpeedTouch zit (10.0.0.x) en leg een kabeltje tussen de LAN-poortjes van de apparaten. WAN laat je leeg. Zet ook de DHCP van de 3com uit. Dan kunnen wireless clients via je 3com verbinden en doet je 510 alsnog het routeerwerk (en zal eea. niet crashen ;).)

[ Voor 48% gewijzigd door BHQ op 11-06-2006 11:03 ]

• Dani74
Hoi , ik heb zo aangesloten modem - router - pc , en ik heb geprobeert wat jij zei maar is niet gelukt valt nog steeds uit ... stom is dai ik heb een edison goedkoper router en doet zonder probleem ...

Verwijderd

je moet je 510 laten routen ...
niet iets extra's.

voor het wireless gedeelte doe je gewoon wat hierboven al is gezegd

draadloze router aansluiten op de lan kant en en een goed ip adres geven
dat werkt. zo niet dan doe je waarchijnlijk iets fout

leg even uit wat hij wel en niet doet ....

• Dani74
zo , modem heeft een lan plug waar normaal gesproken doe ik in ethernet card van pc , nu zit in router adsl/cable line zegt zelfde configuratie had ik met die oude router , nou ik heb router wizard gedaan met static ip van modem ingevoerd en doet het , en via wireless en via ethernet , probleem is dat na 10 minuter router crash , en moet ik restart anders doet het niet meer zo is het verhaal misschien iets meer duijdelijk