Hej iedereen,
Als eerste: ik heb voor mijn probleem uitgebreid gezocht op GOT, kon echter niets vinden.
Mijn probleem: ik heb onlangs een Sapphire X1900XT gekocht. Nu werkt ie voor de helft zeg maar. gewoon in windows (2D) doet ie prima. Als ik ga gamen (COD2, Quake 4) slaat ie meteen op een vreemd scherm gevuld met vreemd gekleurde blokjes....
Daarna krijg ik óf een bericht van het Catalyst control centre dat er iets (onduidelijk verder) fout ik gegaan óf hij loopt vast en kan ik resetten of hij reset zichzelf...
Wat ik heb geprobeerd:
Meegeleverde drivers installeren: Catalyst 5.1
Nieuwste Catalyst: 6.5 (6.3 ook btw)
Zo kaal mogelijk laten lopen, dus alleen de videokaart en en HD aan de prik.
Steeds krijg ik weer dat ***scherm
Iemand enig idee wat hier aan de hand is? is mijn kaart gewoon deffect?
System specs:
AMD Athlon 64 3200+ (venice)
Asus A8N-sli
2x512MB Kingston HyperX
Samsung Spinpoint 200GB
Als eerste: ik heb voor mijn probleem uitgebreid gezocht op GOT, kon echter niets vinden.
Mijn probleem: ik heb onlangs een Sapphire X1900XT gekocht. Nu werkt ie voor de helft zeg maar. gewoon in windows (2D) doet ie prima. Als ik ga gamen (COD2, Quake 4) slaat ie meteen op een vreemd scherm gevuld met vreemd gekleurde blokjes....
Daarna krijg ik óf een bericht van het Catalyst control centre dat er iets (onduidelijk verder) fout ik gegaan óf hij loopt vast en kan ik resetten of hij reset zichzelf...
Wat ik heb geprobeerd:
Meegeleverde drivers installeren: Catalyst 5.1
Nieuwste Catalyst: 6.5 (6.3 ook btw)
Zo kaal mogelijk laten lopen, dus alleen de videokaart en en HD aan de prik.
Steeds krijg ik weer dat ***scherm
Iemand enig idee wat hier aan de hand is? is mijn kaart gewoon deffect?
System specs:
AMD Athlon 64 3200+ (venice)
Asus A8N-sli
2x512MB Kingston HyperX
Samsung Spinpoint 200GB