Vandaag wilde ik het geheugen van mijn 610c uitbreiden en heb de laptop geopend volgens de stappen die vermeld staan in de 'maintenance and service guide'. Ik heb de geheugen module er even uit gehaald om op te schrijven wat voor een het is en vervolgens de laptop (met enkel de geh. module die erin zat) weer in omgekeerde volgorde in elkaar gezet. Vooralsnog nog niks veranderd aan de laptop.
Om bij het geheugen te komen moesten de accu, hd, dvd-rom en het toetsenbord los.
Wanneer ik de laptop nu aan wil zetten gaat enkel het powerlampje branden en de 2 luidsprekertjes gaan zachtjes ruisen. Verder niets. Geen HD die start en geen ventilator. Als het powerlampje aan gaat, lichten ook heel even (minder dan een seconde) de 3 lampjes van num, caps en scrol lock op. Die gaan vervolgens weer uit.
Verder geeft de laptop aan bij te laden als ie aan de oplader ligt, maar dat zijn dan ook de enige tekenen van leven die hij op dit moment geeft.
Ik kan helaas weinig vinden over error messages van m'n laptop.
Het gaat om een Compaq notebook Evo n610c. 1.8 Ghz, 256mb geheugen, 30 gig hd.
Om bij het geheugen te komen moesten de accu, hd, dvd-rom en het toetsenbord los.
Wanneer ik de laptop nu aan wil zetten gaat enkel het powerlampje branden en de 2 luidsprekertjes gaan zachtjes ruisen. Verder niets. Geen HD die start en geen ventilator. Als het powerlampje aan gaat, lichten ook heel even (minder dan een seconde) de 3 lampjes van num, caps en scrol lock op. Die gaan vervolgens weer uit.
Verder geeft de laptop aan bij te laden als ie aan de oplader ligt, maar dat zijn dan ook de enige tekenen van leven die hij op dit moment geeft.
Ik kan helaas weinig vinden over error messages van m'n laptop.
Het gaat om een Compaq notebook Evo n610c. 1.8 Ghz, 256mb geheugen, 30 gig hd.