DECT modem

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Heya,

weet iemand toevallig of er modems bestaan die via DECT werken? Op deze manier zou ik dus zonder een kabel te trekken kunnen internetten op mijn zolder, ik heb namelijk een DECT telefoon...

omniscale.nl

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ik denk niet dat ze bestaan,maar als ze bestaan, zullen ze wel bakken met geld kosten...

een kabel trekken is goedkoper...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Je kan natuurlijk ook een V24 seriële interface op je dect aansluiten, dan kan je daar je modempje aan vastbinden (maar kabeltje is nog steeds stukken goedkoper)

• MNM(tm)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
DECT modem... Wat een negiaal idee!!! :D

Afijn, wéér 'n nieuw project...! ;)

...With a touch of magic¿

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:10
Ja man!, er zijn volgens mij _veel_ situaties waarin dat handig kan zijn.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ze bestaan, en kosten veel geld. (honderdje of vijf; adviesprijs van Siemens, zal in de praktijk goedkoper zijn)
Ik heb een Gigaset van Siemens, en daar kan ik ook een ISDN-adapter of een 56k-modemmodule op inloggen.
Erg practisch, vooral bij monumentale panden, waar _niet_ zomaar kabels getrokken mogen worden.
Kaj.

• MNM(tm)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
't kan nog leuker: 'n NMT (= ATF-3) steunzender op de kop tikken, 'n paar Motorola (of Storno) mobieltjes te pakken zien te krijgen, die vervolgens 'n beetje behoorlijk verbouwen, en tadaa: draadloos internetten binnen een straal van 15km! >:)

(GSM kan ook, maar zo'n steunzender kost nogal veel :P)

...With a touch of magic¿

Verwijderd

Kaj & Oz,

Wat bedoelen jullie precies met:

Ik heb een Gigaset van Siemens, en daar kan ik ook een ISDN-adapter of een 56k-modemmodule op inloggen.

en

Je kan natuurlijk ook een V24 seriële interface op je dect aansluiten, dan kan je daar je modempje aan vastbinden

Wat moet ik me hierbij voorstellen? :?
Pagina: 1