Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop maakt geen verbinding na 'openzetten' netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met m'n draadloos netwerk, nadat ik mijn ipaq 4150 erop heb aangesloten. Ik heb een Speedtouch 580 met WPA codering. Nou weet ik dat de 4150 wel wpa-codering aankan maar dit lukt me niet, na vele malen proberen. Daarom haal ik maar m'n beveiliging eraf, gezien het bij mijn huis toch niet kwaad kan (ik woon in een klein dorp en de buren zitten 100 meter verderop ;) ).

Dus heb ik de beveiliging eraf gehaald. Vervolgens op mijn pc in de Speedtouch Wireless USB Monitor ook ingesteld dat er geen beveiliging meer is. Mijn iPaq werkt dan uitstekend op het draadloos netwerk.

Maar er is ook nog een laptop. Deze laptop maakt geen gebruik van de speedtouch firmware en ook niet van speedtouch hardware. Hij gebruikt een ingebouwd intel 2200 BG kaartje (uit mn hoofd).
Nu kan de laptop geen verbinding meer maken. Dus ik stel in bij de netwerkverbindingen-settings dat het netwerk nu open/shared (beide geprobeerd) is, en geen wpa-codering meer nodig is.
Nu kan hij wel het netwerk vinden etc, en probeert hij te connecten, maar hij blijft constant hangen bij het 'IP-verkrijgen'.

Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat die laptop (win XP) wél normaal verbinding maakt zonder beveiliging?
Bij voorbaat dank,
Robin

Verwijderd

Topicstarter
Weet echt niemand het?
Als ik hitchhiker gebruik op mn pda mét WPA doet ie het ook al niet. dan zoekt ie naar het ip >.<
Maar zonder pda zoekt de laptop dus constant het ip.
Kan niemand me helpen?

Verwijderd

Topicstarter
nog maar een bumpje dan >.<
Weet niemand er wat van? :(