Windows Media Player wil geen Inet Radio's Afspelen

Pagina: 1
Acties:

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Ik heb een probleem met Windows Media Player.

Hij wil geen een internet radio meer afspelen. Gister werkte het nog wel:

http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/radio538.asp

Ik heb dit al eens eerder gehad. Toen heb ik me media player van V9 naar V10 geupgraid maar dat hielp niet. Naa veel dingen geprobeert te hebben heb ik toen windows opnieuw geinstalleerd en ja hoor het werkte weer. Echter heb ik nu het zelfde probleem alleen heb ik geen zin meer om alles opnieuw te installeren.

MP3 bestanden en andere audio files zijn geen probleem. Het gaat fout zodra ik streaming media wil openen. Hij geeft dat aan dat de file corrupt is of dat hij niet met het audio formaat kan omgaan.

Iemand enig idee wat dit kan zijn ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Heb je toevallig IE7 geinstalleerd? Als je dat er weer afhaalt, werkt het heel waarschijnlijk weer wel. ;)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
spk2go schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 17:49:
Heb je toevallig IE7 geinstalleerd? Als je dat er weer afhaalt, werkt het heel waarschijnlijk weer wel. ;)
IE wat is dat ;) Firefox only hier :) En de standaard IE van win xp dus dat kan het niet zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Astennu op 10-06-2006 18:03 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....