Mijn laptop, een Acer Travelmate 4000 met Radeon 9700 doet het, en heeft het al bijna 2 jaar lang prima gedaan zonder problemen. Het is dus een breedbeeldscherm. Gisteren echter heb ik iets raars na het spelen van Battlefield 1942, het spel crashte (zoals gewoonlijk) en ik tuurde ineens weer naar mijn mooie bureaublad, en sinds toen is het beeld op mijn bureaublad helemaal klote, het is helemaal uitgerekt, alsof het uitelkaar is getrokken, het ziet er gewoon niet uit.
Op een resolutie van 800*600 en 1024*768 geeft het ding zo'n uitgerekt beeld. Als ik hoger doe heb ik hier geen last van, maar dan heb ik het probleem dat het beeld niet op het scherm past en ik moet scrollen om van de linkerkant naar de rechterkant te kunnen komen. Ik heb al echt urenlang zitten knooien maar ik kom er met mezelf niet echt uit. Iemand die hier iets meer van weet?
Op een resolutie van 800*600 en 1024*768 geeft het ding zo'n uitgerekt beeld. Als ik hoger doe heb ik hier geen last van, maar dan heb ik het probleem dat het beeld niet op het scherm past en ik moet scrollen om van de linkerkant naar de rechterkant te kunnen komen. Ik heb al echt urenlang zitten knooien maar ik kom er met mezelf niet echt uit. Iemand die hier iets meer van weet?
TMAXTINT