Ik heb dus een MDA pro. Als linkshandige zit ik dus over het beeldschermpje te hengelen omdat de schuif dus rechts zit. Ik wil deze dus graag links op het touchscreen hebben. Wie weet raad.
Met deze topictitel zullen er denk ik weinig MDA Pro gebruikers op je topic afkomen. Ook zal niet iedereen snappen dat dit een reactie is op (/vervolg van) je vorige topic.
Hier op GoT heeft elk topic in principe een eigen topic. Hier kun je dan ook met vrijwel alle vragen terecht welke betrekking hebben op dit toestel. Ook voor de MDA Pro bestaat er zo'n topic. Mocht je nog meer vragen hebben over de MDA Pro kun je voortaan dus daar terecht.
Het is echter niet mogelijk in WM5 om de scrollbar van rechts naar links te verplaatsen.
Hier op GoT heeft elk topic in principe een eigen topic. Hier kun je dan ook met vrijwel alle vragen terecht welke betrekking hebben op dit toestel. Ook voor de MDA Pro bestaat er zo'n topic. Mocht je nog meer vragen hebben over de MDA Pro kun je voortaan dus daar terecht.
Het is echter niet mogelijk in WM5 om de scrollbar van rechts naar links te verplaatsen.
[ Voor 12% gewijzigd door Eggy op 10-06-2006 03:09 ]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Dit topic is gesloten.
![]()