sli opstelling

Pagina: 1
Acties:

• richardwassink
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-06 21:08
dit is denk best een noob vraag mwat mischien ook in de faq staat maar sik snap niet hoe ik er in kan zoeken.sorry als iemand dat kan uitleggen weet ik het voor de volgende keer en daar ben ik je dan heel dankbaar voor,is vast makkelijk voor de volgende keer :)

maar de vraag was:

ik heb nu pas een gigabyte 6800 gs pci-e gekocht en ik wou een sli opstelling maken maar de kaart verkopen ze nergens meer :( :( :( :(

dus de vraag was of ik een ander merk 6800 gs er in zou kunnen doen en dan als nog met sli werken.ik denk bijv aan een xfx 6800 gs.

maar die van xfx heeft als ik het goed hebt 8 pipelines en die van gigabyte 12,is dat dan een probleem of gaat de andere kaart dan ook op 8 pipelines draaien,

dat was dan de vraag :> best een noob vraag ook voor mij doen maarja vind stomd ak dit niet weet want sli is nieuw voor me maar alvast bedankt sorry voor deze topic.
maar hopen dat jullie me kunnen helpen :) :Y)

• Somora
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-02-2025
Yup :*) dat gaat zeker en vast werken, zolang je maar dezelfde chip neemt in jouw geval dus een 6800 gs.

• richardwassink
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-06 21:08
jou mag ik 8)7 ik ga der bijna van huilen :9 dus gigabyte en xfx gaan samen of sparcle met een asus kaart zolang de chip 6800 gs blijft! :P ?

Verwijderd

Volgens mij wel :)

De kaarten gaan zich ook aan elkaar aanpassen (klokken mee met de laagst/hoogste videokaart)