Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst voor een prikje een Palm M500 op de kop getikt.
Hij werkt prima, en ik heb het hele web al (met succes) op de kop gezet op zoek naar leuke software.

Wat er echter nog aan ontbreekt is navigatiesoftware. Gewoon om een route te plannen, of als ik in een vreemde stad beland ben.

Weet iemand of dit mogelijk is met deze Palm M500? De laatste TomTom heeft PalmOS 5 nodig, maar er moet toch ook wel navigatiesoftware te vinden zijn voor PalmOS 4.1?

Specs:
Palm M500
PalmOS 4.1
8MB RAM
32MB MMC kaartje
monochroom scherm

Als het kan, welke navigatiesoftware moet ik dan hebben, en welke versie?

Alvast bedankt voor de reactie!!

Verwijderd

Topicstarter
Een groter MMC kaartje heb ik nog wel liggen (1GB) dus daar zal 't niet aan liggen...

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2006 01:53 ]

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-11 13:49
Als je een beetje handig bent, heb ik gelezen, kan je met http://www.pathaway.com/downloadpalm.htm goed navigeren nadat je zelf de kaarten hebt ingevoerd, op www.palmclub.nl is er meer over te vinden: zoeken op pathaway: http://www.palmclub.nl/forums/search.php?searchid=171650

[ Voor 29% gewijzigd door Pavla op 11-06-2006 09:45 ]

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Misschien dat Tomtom Citymaps ook op een m500 werkt :)

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
Hey bedankt voor de reacties!

Daar kan ik zeker wat mee. Heb PathAway nu geprobeerd, ziet er wel aardig uit. 't Gaat alleen niet echt rap, maar dat mag ik ook niet verwachten.

Ook Route66 werkt op de palm, alleen (denk ik dat) men bij Route66 een kleurenscherm verwacht, want het kaartje is wel zichtbaar, maar tekst niet.... Iemand daar een oplossing voor? Kan binnen Route66 geen optie vinden die 'colorscreen on palm' aanvinkt of niet...