[VISTA download] Zijn er legale torrents?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:38

Arjan A

Cenosillicafoob

Topicstarter
Sinds de nieuwste VISTA-beta en masse is vrijgegeven kan ik niet meer een on-corrupte ISO downloaden.
Ik heb inmiddels 4 ISO's binnengehaald met allemaal een verschillende MD5 hash, en allemaal niet bruikbaar.
Daarom vraag ik mij af: zijn er legale torrents van deze versie, of verkiest Microsoft de gebruikelijke login en registratieprocedure?

Als die legale torrents er zijn (en alleen dan), kunnen die hier gepost worden, of een link naar de Microsoft-pagina die ernaar linkt (om af te dwingen dat je ingelogd moet zijn oid)?

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Verwijderd

Het lijkt me dat als je even bij de meuktracker van T.net kijkt, al je vragen beantwoord worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2006 00:34 ]

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
* Tofu heeft ook al 2 corrupte ISO's op zijn schijfje staan (met Download Express) :(
* Tofu woont in Belgen landje met download limieten :(
Ik geloof dat normaal Microsoft alleen zelf de downloads wil aanbieden en torrents en mirrors niet tollereert en dus als illigaal bestempeld. Ik geloof dat het alleszinds voor de Service Packs zo is, dus ik veronderstel voor Vista ook..

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:38

Arjan A

Cenosillicafoob

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 00:34:
Het lijkt me dat als je even bij de meuktracker van T.net kijkt, al je vragen beantwoord worden.
Eehm, sorry hoor, maar ik zie bij de meuktrack over Vista geen info of whatsoever over torrents. Dus tief even op met je wijze geneuzel en kijk eerst zelf of je commentaar relevant is :W

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Nee die zijn er niet. Je moet je registreren om te downloaden.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.