Toon posts:

alleen mysql hosting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er providers die ALLEEN MySQL hosten?? Hoeft niet echt professioneel te zijn, als ze maar een uptime hebben van 99,9%. Ik hoef maar 1 databaseje die dus wel WERELDWIJD toegangelijk moet zijn(dus NIET via localhost op die server ofzo).

MVGR, Arjen Sas

Verwijderd

Contact me even op info@powerhost.nl
Of icq op 59953523

/me kan je wellicht helpen

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:33
http://jurrian.nielsonline.com/serverproject/ (soory, alleen overdag en 's avonds te bereiken)

Misschien is dit iets?

Verwijderd

haha, door NIels op je vingers getikt Jurrian :?

Dusse dan hier maar spammen :D

Verwijderd

Op vrijdag 26 januari 2001 17:37 schreef pimderks het volgende:
haha, door NIels op je vingers getikt Jurrian :?

Dusse dan hier maar spammen :D
Wie spamt er hier steeds op los? hoor wie het zegt :( Ik ben vandaag al flink pissed off en dan kom jij nog eens met je bijdehandte en stupid opmerkingen! :(

Verwijderd

Op vrijdag 26 januari 2001 17:49 schreef Exterminator het volgende:

[..]
Wie spamt er hier steeds op los? hoor wie het zegt :( Ik ben vandaag al flink pissed off en dan kom jij nog eens met je bijdehandte en stupid opmerkingen! :(
Inderdaad, het zoveelste 'spam je rot'-topic.

Verwijderd

hehe, ik post geen url

hoeveel hebben d'r geen email of contact linkie geplaatst :(

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:19
Op vrijdag 26 januari 2001 17:55 schreef pimderks het volgende:
hehe, ik post geen url

hoeveel hebben d'r geen email of contact linkie geplaatst :(
Vandaag heb ik al tegen een stuk of 5 posts van jou aan moeten kijken. En op de een of andere manier weet je het irritatieniveau hoog op te voeren.

* Rukapul is voor een ignore systeem dmv cookie's

Verwijderd

serieuze postings ja

Verwijderd

Op vrijdag 26 januari 2001 18:03 schreef Rukapul het volgende:

[..]
Vandaag heb ik al tegen een stuk of 5 posts van jou aan moeten kijken. En op de een of andere manier weet je het irritatieniveau hoog op te voeren.

* Rukapul is voor een ignore systeem dmv cookie's
idd, lijkt mij een goed idee!

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Op vrijdag 26 januari 2001 18:25 schreef Exterminator het volgende:

[..]
idd, lijkt mij een goed idee!
mij ook.. En ik weet al wie dr op nr. 1 staat die van mij zo'n koekje te eten krijgt..

Verwijderd

Op vrijdag 26 januari 2001 18:22 schreef pimderks het volgende:
serieuze postings ja
settings > ignore > pimderks

Verwijderd

lekker boeiuh joh, nieuwe user is zo aangemaakt :P

Verwijderd

Op vrijdag 26 januari 2001 18:27 schreef HGM het volgende:

[..]
mij ook.. En ik weet al wie dr op nr. 1 staat die van mij zo'n koekje te eten krijgt..
Een koekje van eigen deeg? >:)

Verwijderd

gezellig ,een NOL reunië op het GoT :7

• twixx
  • Niet online
Op vrijdag 26 januari 2001 18:30 schreef pimderks het volgende:
lekker boeiuh joh, nieuwe user is zo aangemaakt :P
Grow up, get a life.
En dat houd dus niet in bij iedere posting je 'bedrijf' noemen na schooltijd.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Verwijderd

Jetje man, Saz vraagt gewoon wat en de rest maakt er een postje van, droevig |:(

Verwijderd

Op vrijdag 26 januari 2001 20:09 schreef CoDeR het volgende:
Jetje man, Saz vraagt gewoon wat en de rest maakt er een postje van, droevig |:(
Ik denk dat jij niet weet wat ie hier al een flinke poos gewoon blijft flikken. :(

Verwijderd

idd, daar sluit ik me bij aan.
Het is gewoon irritant om elke keer weer te lezen dat Pim weer aan het spammen is...

• Rukapul
  • Laatst online: 20:19
Hoe zit dat met freedom2surf? Ik kan het niet controleren want m'n db wordt morgen pas actief, had als hostnaam wel: db.mijnaccount.f2s.net ofzo.

(Excuses voor de post aangaande p.d., had hem moeten negeren zoals altijd.)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:21

Floor-is

5.2

pimderks: het lijkt wel of jouw enige bestaansredenen de volgende 2 zijn:

1. Iedereen binnenhalen voor het hosten
2. Erg vervelend doen

Daarom krijg je van mij 1 waarschuwing, wat gelijk ook je laatste is. Je gaat je gedrag aanpassen of je gaat weg, het is jouw keuze. (Als je op deze manier doorgaat zullen we je dwingen weg te gaan BTW, en ja dat doen we dmv een ban.)

Bericht hierboven

Verwijderd

Ach gut, wat ben ik baaaang >:)

Zit een leuk "reg" knoppie op dit forum :D
Enne, heb al een tijdje niet gespamt, heb alleen gezegd dat ie me kon emailen, HOEVEEL DOEN DAT WEL NIET ! :r

Jullie met je irri vooroordelen, je doet maar lekker wat je niet laten kunt :(

Mij krijg je never weg; heb niks gedaan ;(

• mavink
  • Laatst online: 24-11-2025
Op vrijdag 26 januari 2001 13:58 schreef Saz het volgende:
Zijn er providers die ALLEEN MySQL hosten?? Hoeft niet echt professioneel te zijn, als ze maar een uptime hebben van 99,9%. Ik hoef maar 1 databaseje die dus wel WERELDWIJD toegangelijk moet zijn(dus NIET via localhost op die server ofzo).

MVGR, Arjen Sas
Zo we gaan weer even ontopic >:) In feite wordt er natuurlijk gevraagd om spam, maar goed. Die database-server met 99,9% uptime is te regelen. Wat voor prijzen zit je aan te denken? Of mail even naar het adres dat in m'n profile staat en vervang het stukje met "vink" door "info". (zo nu geen spam?)

Verwijderd

Haha, en ik vraag om te mailen en het is metteen spam ??????: LOSERS !!!!!!!!!!!!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Lijkt me niet handig om MySQL over zo'n afstand te pakken, is nogal traag. Een DB server moet je echt in hetzelfde LAN als je webserver hebben, of op dezelfde bak.
Laat me raden: PHP hosting kost teveel en je wil die MySQL db met je f2s account gebruiken.

Verwijderd

waarom heeft iedereen de zelfde icoon?
zwart met wit blaadje erin.. :?

Verwijderd

Op vrijdag 26 januari 2001 23:12 schreef 5n1gg3lb1t het volgende:
waarom heeft iedereen de zelfde icoon?
zwart met wit blaadje erin.. :?
http://www.tweakers.net/zooi.dsp?Action=Frontpage&ID=274

Verwijderd

Op vrijdag 26 januari 2001 22:21 schreef pimderks het volgende:
Haha, en ik vraag om te mailen en het is metteen spam ??????: LOSERS !!!!!!!!!!!!
Dus als je vraagt of iemand je wil mailen ipv naar je website te gaan is dat ineens geen spam meer?

Verwijderd

NEEEEEE !

D'r word gvd, gevraagd waar ie mysql kan hosten man ! LEZENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN :(

Verwijderd

Van PHP en MySQL snap ik echt de ballen van, maar misschien een ID-tje [altijd beter dan schreeuwen dat ik een emailadres heb, ofzo :D].

Men kiezen 2 of 3 aanbieders [staan genoeg op php.pagina.nl]], men creeren database.
Men kopieren en plakken die database naar andere database [structuur en info etc].
Men maken PHP script dat als server 1 het niet doet, hij server 2 pakt en connect.

[4give me HARD als ik nu erg aan het zwammen ben, mijn PHP en MySQL handleiding moet ik nog inbinden :)].

En anders, FF een aanbieder opsnorren met een hoge uptime. [zoek op uptimes.net, men zoeken daar de provider van en maken deal :)]

Suc5 in iedergeval !

• mavink
  • Laatst online: 24-11-2025
Ik vind die dingen van uptimes.net eigenlijk maar onzin, maar hier dan. Dat zegt alleen niets over de mysql server die daarop draait, die kan wel 10x per dag plat gaan... Dat doet-ie niet, maar goed dat weet je zo dus niet.

Verwijderd

Op zaterdag 27 januari 2001 11:34 schreef vink het volgende:
Ik vind die dingen van uptimes.net eigenlijk maar onzin, maar hier dan. Dat zegt alleen niets over de mysql server die daarop draait, die kan wel 10x per dag plat gaan... Dat doet-ie niet, maar goed dat weet je zo dus niet.
Daar heb je idd gelijk, eigenlijk zou je ook je MySQL database moet [kunnen] controleren.
Ik heb een tijd een script gehad dat iedere 5 minute controleerde of mijn host down was en mij dan mailde, maar of dat voor Saz ook wat is?

Ik denk dat de enige uitweg voor hem is: goede betaalde hosting, en dat bedachte ID van mij met rust laten :)

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 22:11
Back ontopic: Ik dus..

[ Voor 52% gewijzigd door Weppel op 27-08-2019 11:05 ]

Verwijderd

Daar heb je idd gelijk, eigenlijk zou je ook je MySQL database moet [kunnen] controleren.
Ik heb een tijd een script gehad dat iedere 5 minute controleerde of mijn host down was en mij dan mailde, maar of dat voor Saz ook wat is?
Big Brother (www.bb4.com) is met een aanpassing te gebruiken om je mysql database te monitoren, en je te mailen als ie plat gaat :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 januari 2001 22:21 schreef Bigs het volgende:
Lijkt me niet handig om MySQL over zo'n afstand te pakken, is nogal traag. Een DB server moet je echt in hetzelfde LAN als je webserver hebben, of op dezelfde bak.
Laat me raden: PHP hosting kost teveel en je wil die MySQL db met je f2s account gebruiken.
Nee, ik heb al een webserver, maar daar kan ik wel PHP op draaien en weer niet een MySQL database. Klote dus. Ik wil toch een database gebruiken met PHP, dus is dit mijn oplossing...

• Peerke
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

En is het MySQL-Gedeelte wel meegebakken in de PHP? Lijkt me onlogisch namelijk, als ze geen MySQL aanbieden, om wel het MySQL-gedeelte te activeren ...

Maak ff file op je site, dan kan je't zien. :
info.php of info.php3
PHP:
1
2
3
<?
phpinfo();
?>

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"