Toon posts:

onze kiss is van slag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben sinds een kleine 2 maanden een Kiss, 558 met 80 gb harde schijf. Hij deed het prima tot de laatste anderhalve week, hij neemt dingen niet in zijn geheel op, slaat vast tijdens het opnemen van programma's. We hebben hem al voor het opnemen van een programma uit en weer aan gezet, maar hij is van slag. Heeft iemand hier ervaring mee? Groetjes, Ilonka

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:48

Cyphax

Moderator LNX
Welke versie van de firmware heb je? Als dat niet de nieuwste is, kun je namelijk een update installeren die beter werkt. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
We draaiden op 1.1.4 en hebben nu geupgrade naar 1.1.6 maar nu zegt ie als ik op rec druk couldn t start recording no disk space, terwijl hij in het menu zegt nog 36 uur vrij te hebben ook een programma verwijderd voor de zekerheid maar hij klaagt nog steeds over no disk space.
HEEEEEELUUUP
Ilonka

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

we groeten hier niet op GoT ;)

dingie al gereset?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 18:57:
als ik op rec druk couldn t start recording no disk space, terwijl hij in het menu zegt nog 36 uur vrij te hebben
Ik heb dit zelfde probleem, alles werkte prima, en van de een op de andere dag geeft hij deze melding. Upgraden heeft bij mij ook niet geholpen! ....strange

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:48

Cyphax

Moderator LNX
Heb je 'm geformatteerd? Misschien helpt dat iets? :)

Saved by the buoyancy of citrus

Pagina: 1