Toon posts:

Help Pc Tuner Leadtek Drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Iedereen

Ik heb vandaag een leadtek tv usb 2 (deluxe) aangeschaft ik heb hem geinstalleerd maar nu heb ik een probleem als ik mijn driver wil instaleren voor de tuner dan geeft hij aan dat de software die de hardware levert niet aan de eisen van de microsoft logo-test voldoet en dat door gaan kan leiden tot instabiliteit.

Ik snap niet hoe dit kan want normaliter is toch bijna elk stuurprogramma compatible met windows xp vooral bij dit soort apparaten

Ik heb een maxdate 3200 + Laptop windows xp home sp 2 dat zou moeten volstaan toch?

Gr Jeroen

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-02 11:48
veel drivers hebben dat ;)
gewoon toch doorgaan en niet letten op die onzin

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Die drivers zijn dus niet gecertificeerd door MS. Al geprobeerd om nieuwe te downloaden bij Leadtek? Maar in principe zal het geen probleem opleveren denk ik. Er zijn zat drivers zonder die test die het gewoon doen.

EDIT: te laat

offtopic: 1 topic lijkt me voldoende ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Rigi op 09-06-2006 22:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry misschien kan iemand die andere topic verwijderen want dubble topic post :S snap niet hoe niet goed opgelet.
Maar ik heb gewoon de nieuwste drivers enzow geinstaleerd dan probeer ik het gewoon zo hopelijk lukt het

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Ik verwacht van Leadtek wel dat het werkt tbh. Als het sweex zou zijn is het een ander verhaal ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb het gewoon geprobeert maar ik was een beetje bang dat het weer fout ging want toen ik aan het begin deze driver instaleerde ging hij helemaal flippen maar hij doet het nu gelukkig :D

Ik moet proberen het beeld nog iets beter kwaliteit beeld zien te krijgen maar dan is het helemaal goed

Dank jullie allemaal

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-02 11:48
dit geld dus ook voor andere drivers he, als je het weer ziet, gewoon doorgaan :)
Pagina: 1