Toon posts:

HDD Ter dood veroordeeld snik snik . . .

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
net is spontaan mijn harde schijf gaan crashen oid. Ik gewoon tv aan het kijken, toen hoorde ik een korte pieptoon van mijn mobo. Dus ik zet mijn scherm aan om te kijken wat er aan de hand was. Tot mijn grote ergenis zag ik zo'n blauw scherm met STOP vermeldingen. Ik wilde snel pen en papier halen om de info op te schrijven maar mijn pc viel daarna helemaal uit.

Op het moment dat dit allemaal gebeurde was ik Azureus en eMule aan het draaien en een virus scan. Geen idee of dit er mee te maken heeft, lijkt me sterk . . .

Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?

Ik heb de schijf al getest in een andere pc maar werkt ook niet helaas. De hd waar het over gaat is een Samsung SP1203N (120GB) Jammer, het zat al 110GB vol met games muziek films etc.

Ik moet maar weer sparen voor een nieuwe hdd:-( Welk merk is het betrouwbaarst, Western Digital of Maxtor? Volgens mij zit er niet veel verschil in

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09-2025

Colan

sucks @ solderen

wat voor mobo heb je, met welke chipset? (i.v.m. compatibiliteit maxtor)

Simplicity is de bom...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus A7V8X-X mobo met een VIA KT400 chipset . . .

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

OM FAQ / Beleid
Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?
Hoe krijg ik verloren gegane data terug?
Hoe zit het met de betrouwbaarheid van de harddisk?
Welke harddisk moet ik nemen?

Het lijkt me sterk dat je niks met deze informatie kunt. Neem deze eens rustig door en aansluitend de Algemene gedragsregels (Netiquette) :) In ieder geval gaat dit topic dicht wegens gebrek aan aantoonbare research.

Dit topic is gesloten.