Eerst even de specs van de voeding:
Thermal Take TWV 480 Watt, voltage's nagekeken in de bios -> netjes in orde
Het probleem: Ik heb 1 setje UV buisjes (dual cathode UV) met uiteraard een schakel kastje erin zitten. Dit gehele setjes is in orignele staat.
Het probleem is dat ze heel en dan ook heel zwak branden zodra ik hem op een molex aansluit en op diezelfde molex ook bijv een Fan hang. Dit vind ik erg raar omdat de voeding het makkelijk zou moeten trekken lijkt mij.
Zodra ik de uv aansluit als alleen zijnde op een molex brand hij super fel. Tevens op een andere computer brand deze ook zeer fel (ook met doorlussen van de molexen)
Specs comp:
4200+ X2
ECS N-force A939
2GB Kingston Dual challen
ATI AX 300 SE X/T
2x 250 GB Maxtor DMP 10 S-ata
Swiftec Waterkoeling
Nec dvd fikkert
Zoals je ziet hangen er "redelijk" zware componenten aan maar het lijkt mij dat dit niet de bottel nek mag wezen.
**EDIT**
Wat gedaan?
Voltlijnen gecheckt -> Goed
Andere molex -> Zelfde probl (zodra de fan, of iets anders erbij komt)
Getest in andere comp -> werkt wel
UV alleen op de molex -> werkt prima
Iemand dit meegemaakt?
Thermal Take TWV 480 Watt, voltage's nagekeken in de bios -> netjes in orde
Het probleem: Ik heb 1 setje UV buisjes (dual cathode UV) met uiteraard een schakel kastje erin zitten. Dit gehele setjes is in orignele staat.
Het probleem is dat ze heel en dan ook heel zwak branden zodra ik hem op een molex aansluit en op diezelfde molex ook bijv een Fan hang. Dit vind ik erg raar omdat de voeding het makkelijk zou moeten trekken lijkt mij.
Zodra ik de uv aansluit als alleen zijnde op een molex brand hij super fel. Tevens op een andere computer brand deze ook zeer fel (ook met doorlussen van de molexen)
Specs comp:
4200+ X2
ECS N-force A939
2GB Kingston Dual challen
ATI AX 300 SE X/T
2x 250 GB Maxtor DMP 10 S-ata
Swiftec Waterkoeling
Nec dvd fikkert
Zoals je ziet hangen er "redelijk" zware componenten aan maar het lijkt mij dat dit niet de bottel nek mag wezen.
**EDIT**
Wat gedaan?
Voltlijnen gecheckt -> Goed
Andere molex -> Zelfde probl (zodra de fan, of iets anders erbij komt)
Getest in andere comp -> werkt wel
UV alleen op de molex -> werkt prima
Iemand dit meegemaakt?
[ Voor 11% gewijzigd door Frontysco op 09-06-2006 20:41 ]