[PSU] UV krijgt zwakke energie op de molex

Pagina: 1
Acties:

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:54
Eerst even de specs van de voeding:

Thermal Take TWV 480 Watt, voltage's nagekeken in de bios -> netjes in orde

Het probleem: Ik heb 1 setje UV buisjes (dual cathode UV) met uiteraard een schakel kastje erin zitten. Dit gehele setjes is in orignele staat.
Het probleem is dat ze heel en dan ook heel zwak branden zodra ik hem op een molex aansluit en op diezelfde molex ook bijv een Fan hang. Dit vind ik erg raar omdat de voeding het makkelijk zou moeten trekken lijkt mij.

Zodra ik de uv aansluit als alleen zijnde op een molex brand hij super fel. Tevens op een andere computer brand deze ook zeer fel (ook met doorlussen van de molexen)

Specs comp:

4200+ X2
ECS N-force A939
2GB Kingston Dual challen
ATI AX 300 SE X/T
2x 250 GB Maxtor DMP 10 S-ata
Swiftec Waterkoeling
Nec dvd fikkert

Zoals je ziet hangen er "redelijk" zware componenten aan maar het lijkt mij dat dit niet de bottel nek mag wezen.

**EDIT**
Wat gedaan?
Voltlijnen gecheckt -> Goed
Andere molex -> Zelfde probl (zodra de fan, of iets anders erbij komt)
Getest in andere comp -> werkt wel
UV alleen op de molex -> werkt prima
Iemand dit meegemaakt?

[ Voor 11% gewijzigd door Frontysco op 09-06-2006 20:41 ]

• Frontysco
Kickert

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:12

_Ernst_

Mark It Zero!

Is die fan wel 100% in orde? Misschien maakt ie kortsluiting (al lijkt me dit ook sterk, aangezien de rest van je systeem dit dan ook zou moeten merken, maargoed...)

Anders misschien slechte bekabeling, check eens alle kabels, ook die van die fan. En als je die fan en je CCFL in een andere computer hangt, werkt het dan wel goed?

Last.fm

• Frontysco
_Ernst_ schreef op zondag 11 juni 2006 @ 01:47:
Is die fan wel 100% in orde? Misschien maakt ie kortsluiting (al lijkt me dit ook sterk, aangezien de rest van je systeem dit dan ook zou moeten merken, maargoed...)

Anders misschien slechte bekabeling, check eens alle kabels, ook die van die fan. En als je die fan en je CCFL in een andere computer hangt, werkt het dan wel goed?
Thnx voor je reactie maar dat is allemaal al uitgetest :) Het maakt niet uit wat ik eraan hang, zodra de uv met nog een ding op een molex hang is het foute boel. Andere comps met een brakke 300 watt voeding werkt wel. Daarom is het ook zo vaag :)