Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Myreact] Custom fora volgorde omgedraaid

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Gisteren vanwege een emailverandering uitgelogd, toen opnieuw ingelogd.
Maar nu staan opeens de custom fora bij myreact in een andere volgorde, is dit de bedoeling of is dit een klein bugje.

Eerst was het Office - PNS - programming
Nu is het PNS - programming - office.

Huidige volgorde kan ik op zich wel begrijpen als ik naar de forumlijst kijk, maar gistermiddag was het andersom en door gewenning enzo had ik toch iets van huh??? Dat is toch geen Office-topic...

Dus ik weet niet of het een bug is, ik weet niet of het te maken heeft met het uitloggen/inloggen ( sta standaard ingelogd vanaf dit ip ) maar denk meld het toch maar even.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Het kan te maken hebben met de forum volgorde op de GoT Index :)

Signature

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

pasta schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 19:06:
Het kan te maken hebben met de forum volgorde op de GoT Index :)
Die vroeger inderdaad anders was, en misschien dat de volgorde pas gewijzigd wordt na uitloggen :) ?

DM!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je niet toevallig je preferences opnieuw gesubmit? Aan de hand van die volgorde (wat dus na submitten gelijk is aan de volgorde zoals ze in list_categories verschijnen) wordt deze data namelijk opgebouwt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Spider.007 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 20:08:
Heb je niet toevallig je preferences opnieuw gesubmit? Aan de hand van die volgorde (wat dus na submitten gelijk is aan de volgorde zoals ze in list_categories verschijnen) wordt deze data namelijk opgebouwt :)
Zal hier wel mee te maken hebben, vanwege wat testjes heb ik ook mijn preferences veranderd. Maar nooit geweten dat mijn custom fora volgorde dan weer opnieuw opgebouwd wordt. Weer wat geleerd.

Geen bug dus.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

ok :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.