Toon posts:

met laptop werken in zon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is nu goed weer en heb nog examens en zou me graag buiten zetten maar dan niet in de schaduw; Maar ik heb eens gehoord dat dit zeer slecht is voor scherm en mss nog andere zaken.

Kan iemand mij misschien meer informatie verschaffen omtrent dit onderwerp, of het nu schadelijk is of niet

alvast bedankt
Malines

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb geen verstand van laptop's maar hij wordt dan wel erg heet lijkt me. Dat het zeer slecht voor het scherm is dat klopt denk ik wel. Maar wacht maar op mensen die wel verstand hebben van laptops

Verwijderd

In de zon zal die prima werken. Je zal alleen geen bal op je scherm kunnen zien.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 17:05:
In de zon zal die prima werken. Je zal alleen geen bal op je scherm kunnen zien.
Toch zie ik genoeg op dit moment en de zon is pal achter mij.
Heb wel een zeer goede bril aan maar scherm voelt wel zeer warm aan. Dus vrees er beetje voor dat het toch in schaduw zal moeten gebeuren.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

extragratis tip:

Zet je laptop in een doos, staat ie in de schaduw, je kan t scherm goed zien, en zelf zit je wel lekker in de zon :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:45

Hertog

Aut bibat, aut abeat

kamstra schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 17:09:
extragratis tip:

Zet je laptop in een doos, staat ie in de schaduw, je kan t scherm goed zien, en zelf zit je wel lekker in de zon :)
Briljant idee :)

En als tweaker kun je die doos ook van hout timmeren, er twee draadjes aan hangen en stopcontact en bedraad netwerk via de 'doos' naar je laptop sturen. ;)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Pagina: 1