Samsung Harddisk (echt stil????)

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• MiskentTalent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 11:35
Ben van plan om een nieuwe hardeschijf te kopen van Samsung SATAII 400 GB, want ik heb gehoort dat ze vrij snel & stil en koel blijven.
Nou is mijn vraag is dat zo, en hoe betrouwbaar zijn ze en de garantie hoe zit dat bij samsung!!!
Heb nu 2 Maxtors (diamond max 9 - 1 van 120 Gb & 200 Gb, alleen dezen knetteren nog al wat vindt ik) vandaar mijn vraagje hier even.
Groetjes Monza

Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1

Verwijderd

ik heb er 4 in mijn pc en ze zijn idd stil en niet al te warm nee

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:53
wat zeg je ik hoor je niet, zoveel herrie maken mijn schijven!

oftwel, waarom maak je alles zo bold, je hoeft niet te schreeuwen, we kunnen het anders ook wel goed lezen hoor.

[ Voor 46% gewijzigd door WVL_KsZeN op 09-06-2006 16:36 ]

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
GOOGLE.COM MISSCHIEN?

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:30
Ja man ze zijn vet stil DOEI!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-02 17:28
Ik heb 3 Samsung Spinpoint schijven in mn pc hangen, en ze zijn inderdaad muisstil.
Ik heb het acoustic management uitstaan en hoort met de kast open en mn kop vlakbij mn kast de koppen soms zachtjes tikken als ze aan het zoeken zijn. Onder normale omstandigheden hoor ik ze niet. Laat staan als k het acoustic management zou activeren.
Heb wel het gevoel wat aan acces-times te hebben ingeleverd ten opzichte van luidruchtigere schijven.

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:57
Ik heb zelf een Maxtor (80GB diamond max 9) en die knetteren idd echt heel erg.
Heb onlangs een systeem gebouwd met een Samsung Spinpoint erin, en die dingen zijn echt superstil i.v.m. mijn Maxtor :)

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik gebruik nu 4 WD's, in het begin moeten ze even in komen, maar als ze ongeveer een week gedraaid hebben, zijn ze totaal onhoorbaar.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

frankknopers

Goud is geen geld

Ik heb drie samsungs in mijn server. Ze worden niet zo warm en zijn erg stil. Onder belasting hoor je heel zacht geratel, prettig geluid. :)

Topicstart hoeft niet bold te zijn, ik weet niet of je dat bewust hebt gedaan of dat het per ongeluk is gebeurd. Het is iig niet zo netjes tegenover andere gebruikers.

Goud is geen geld

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:30
Niet echt een gelukkige topicstart, maar dat heb je nu ook wel door denk ik :)

Over Samsung HDD's en geluid is genoeg te vinden. En ja, het zijn nagenoeg de stilste HDD's die je kunt krijgen. Daarnaast zijn ze nog snel ook, ondanks dat ze geen 16 maar 8MB cache hebben.

Dicht wegens genoeg over te vinden.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.