Nero 7.0 vraag!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Vipertje007
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-07 22:49
Kan iemand mij vertellen of nero 7 zo is verkloot, want ik probeer nu al met 3 pc's :| waar van 2 cd burners hebben en de 3de 2 dvd burners nou al geprobeert om een simpel audio cd op te nemen vanaf mp3's geplaatst op de server van mij, maar staat heeft hij dat hij over slaat terwijl de mp3 zelf gewoon goed zijn :( :( :( . Ik snap ut ni, eerst had ik er geen enkel problemen mee :| maar volgensmij sinds nero 7.0 doet hij gek. Hebben anderen hier toevallig ook last van. ( ;) je merkt het bijna niet als je niet geconcentreerd er naar luisterd ;) )

_/-\o_ Ik hoop van iemand wat te horen. :)

Doe normaal, dan doe je al gek genoeg!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al eens een andere versie van Nero geprobeerd :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Vipertje007 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 16:03:
Kan iemand mij vertellen of nero 7 zo is verkloot, want ik probeer nu al met 3 pc's :| waar van 2 cd burners hebben en de 3de 2 dvd burners nou al geprobeert om een simpel audio cd op te nemen vanaf mp3's geplaatst op de server van mij, maar staat heeft hij dat hij over slaat terwijl de mp3 zelf gewoon goed zijn :( :( :( . Ik snap ut ni, eerst had ik er geen enkel problemen mee :| maar volgensmij sinds nero 7.0 doet hij gek. Hebben anderen hier toevallig ook last van. ( ;) je merkt het bijna niet als je niet geconcentreerd er naar luisterd ;) )

_/-\o_ Ik hoop van iemand wat te horen. :)
Dit is serieus bijna niet te lezen :/ Kun je het misschien in normaal Nederlands proberen te formuleren, dan kunnen we misschien nog helpen...

Deliriant isti Romani.

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:07

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Hoi Vipertje007,

wat je eens kan proberen om met DBpoweramp (freeware software) de mp3-tjes eens om te zetten naar wav, en dat te branden. Weet je iig zeker dat het daar niet aan ligt. Je zou ook eens kunnen proberen om op een lagere snelheid te branden, of om andere cd's te gebruiken. Ook zou je eens andere (freeware) software kunnen proberen.

Als je dit allemaal gedaan hebt kun je redelijk uitsluiten waar het probleem zit. Ik zelf denk stiekum aan nero 7, want dat is i.m.h.o. een baggerpakket, in tegenstelling tot nero6, wat ik nog steeds met veel plezier gebruik.

Even nog als side-note, niet als kritiek,maar puur als tip. Als jij een post maakt, is het in jouw belang om zo duidelijk mogelijk te zijn, want hoe duidelijker jij het probleem omschrijft, hoe gerichter mensen antwoord zouden kunnen geven.

Wat dus voor de volgende keer zou kunnen, is dat je als topictitel gebruikt:
Nero 7: problemen met branden van audio cd's op meerdere computers
Als iedereen namelijk zijn titel zou hebben als
VRAAG!!!!!! of !!!@@@@ PROBLEEMPJHUS!!!!!!!! dan wordt het één onoverzichtelijke teringbende.

Ook is het handig als je je post in begrijpbaar nederlands typt, met komma's punten en hoofdletters.
Als laatste is het ook erg fijn als jij al meldt wat je zelf allemaal geprobeerd hebt, dan hoeven wij dat niet allemaal te raden.
Nogmaals, dit is geen kritiek, maar wat advies om je leven hier erg leuk en leerzaam te maken :)

Succes :) !

[ Voor 7% gewijzigd door Sparhawk op 09-06-2006 16:14 ]

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als je "van de week ofzo" Nero 7 hebt geinstalleerd, zou ik me vervoegen tot de zaak waar je het hebt gekocht/geleverd gekregen en anders even bellen met de fabrikant van het pakket op 0900 - 20 70 707

Het zou natuurlijk wel erg vreemd zijn dat Nero 7 wordt geleverd bij je 3 PC's en dat het dan niet blijkt te werken met de ingebouwde branders.

[ Voor 29% gewijzigd door MAX3400 op 09-06-2006 16:17 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Sorry Vipertje007, maar dit is niet de manier dat we verwachten dat je een topic opent op GoT. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens goed door, alsmede de Policy in Client Software Algemeen. Let vooral op de punten eigen inzet tonen en een fatsoenlijke topictitel kiezen. Nero 7.0 vraag!!! is namelijk niet echt duidelijk. ;)

Let ook een beetje op je taalgebruik. Ik moest 3x je TS lezen voordat ik eindelijk doorhad wat er nu stond. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.