Toon posts:

[winMCE] Directories....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil in MCE de directorie van me video bestanden veranderen in:

C:\Documents and Settings\All Users\Documenten

Zodat ik vanaf me andere pc gewoon bestanden derin kan gooien en verwijderen via me netwerk.
(het vreemde is dat als ik me netwerk opstart ik alleen op me Media Center kan komen vanaf me pc en niet andersom...maarjah...dat zal wel).

Nu kan ik in media center niet die dir aangeven(C:\Documents and Settings\All Users\Documenten)...waar en hoe kan ik dat wel doen?(neem aan dat het vast wel ergens in een inifile te veranderen is)

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:31

TheVMaster

Moderator WOS
Eh..je kunt in MCE wel de dir aangeven ;) gewoon ehh..rechtermuisknop/infoknop als je My Videos geselecteerd hebt. Daar kun je eenvoudig een map toevoegen :)

Verwijderd

Topicstarter
Euhmmm...bij mij werkt dat nie...krijg een hoop instellingen te zien...maar geen 1 waar ik gewoon een path in kan kopieren..

Verwijderd

Topicstarter
Sjo...was ff zoeken...maar in het registry kan je het gewoon aanpassen zonder gedoe :p

Voor zij die na ons komen...

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Media Center\MediaFolders\Video

en dan ff de juiste sleutel aanpassen...van de folder dusseh..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2006 17:47 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 17:46:
Sjo...was ff zoeken...maar in het registry kan je het gewoon aanpassen zonder gedoe :p

Voor zij die na ons komen...

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Media Center\MediaFolders\Video

en dan ff de juiste sleutel aanpassen...van de folder dusseh..
...

of je zorgt dat je je menus beter kent, of TweakMCE bij Microsoft haalt ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
of je zorgt dat je je menus beter kent, of TweakMCE bij Microsoft haalt
Dan mag je me toch eens vertellen waar dat zit dan...want hij laat nie alle directorys zien in C:\Documents and Settings\All Users\ ...
Pagina: 1