Dell Dimension 9150 | Intel Pent.-IV 3,4 GHz | 3070 MB mem | 400 GB hd | GeForce 8600 GTS | Vista HP
Probleem opgelost. Zelf uitgevonden.
Dell Dimension 9150 | Intel Pent.-IV 3,4 GHz | 3070 MB mem | 400 GB hd | GeForce 8600 GTS | Vista HP
zou handig zijn als je ook de oplossing zou kunnen delen met ons, indien iemand anders ook tegen dit probleem aanloopt
Ach, het eerste wat je zou moeten doen is zoeken in de help van outlook naar iets ala Add a folder to the Favorite Folders pane. Daar staat stap voor stap uitgelegd hoe je je unread folder weer handmatig aanmaaktSierdW schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 14:33:
zou handig zijn als je ook de oplossing zou kunnen delen met ons, indien iemand anders ook tegen dit probleem aanloopt
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Daar heb je gelijk in SierdWSierdW schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 14:33:
De map die ik verwijderd had heet: Ongelezen e-mail en is een zg 'zoekmap'. Als je in het mappenoverzicht met je rechtermuis op zoekmappen klikt, kun je een nieuwe zoekmap aanmaken; ook de map die eerder verwijderd was kan zo opnieuw aangemaakt worden.
Groet,Pieter.
Zoeken op GoT gaat toch sneller dan zoeken in Microsoft help. Als ik iets niet weet kijk ik altijd eerst op GoT en dan pas in de help van MicrosoftBtM909 schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 14:36:
[...]
Ach, het eerste wat je zou moeten doen is zoeken in de help van outlook naar iets ala Add a folder to the Favorite Folders pane. Daar staat stap voor stap uitgelegd hoe je je unread folder weer handmatig aanmaakt
Pagina: 1