[Front Row] Shuffle songs werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Sinds vanmiddag viel het me pas op, dat ik in Front Row geen shuffle nummers meer kan doen. Hij geeft dan de volgende error aan:

iTunes reageert niet.
Druk op de afspeel/pauzeknop om terug te gaan naar het bureaublad

Had ik een paar weken terug ook al eens, alleen toen geen aandacht aan besteed want na het opnieuw opstarten van iTunes was het weg. Alleen nu zelfs na een reboot krijg ik shuffle songs niet aan de praat.

In de console krijg ik het volgende:

code:
1
Jun  9 14:46:24 Redheads-MacBook FrontRow[9100]: AppleScript Communication Error: {\n    NSAppleScriptErrorBriefMessage = "Parameterfout."; \n    NSAppleScriptErrorMessage = "iTunes kreeg een fout: Parameterfout."; \n    NSAppleScriptErrorNumber = -50; \n    NSAppleScriptErrorRange = <62000000 25000000 >; \n}

Word ik ook nog niet heel erg veel wijzer uit dus.... en mijn front row crash log is denk ik teveel om door te nemen.
Iemand enig idee? Kan op discussion.apple.com ook al niets vinden, daar gaat het meestal over de movie preview not responding, niet over iTunes zelf.

• Red
Subtiel kickje.....

Soms shuffle'ed Front Row wel, soms niet....

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:32
Misschien draai je al de laatste versie (zag het iig niet in je post), maar zoniet dan kun je misschien een update proberen?

• Red
Laatste versie ja.... alles geupdate (met uitzondering van Quicktime 7.1.1) maar dat heeft ook weinig invloed erop (volgens de changelog)

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 21:17
Maak eens een andere user aan in Account bij System Preferences en probeer het met die andere user. Probleem dan opgelost?

Hier had uw reclame kunnen staan.