Bron: Website GGG
Vooral de fotowedstrijd die georganiseerd wordt lijkt me interessant voor de mensen hier:
DISCLAIMER: geen spam, ben niet betrokken bij de organisatie whatsoever, lijkt me gewoon een mooie foto oppurtunity en die wedstrijd maakt het extra leuk wellicht.
.
Grimeren is een vak, dat zich veelal achter de schermen afspeelt. Die grimeurs die wel in beeld komen, ziet men vaak op evenementen kinderen grimeren. Kindergrime is één van de aspecten van ons vak. Maar grime is meer; ……veel meer!
Tijdens het Groot Gorkums Grimefestival willen wij iedereen van dichtbij kennis laten maken met dat geweldige stuk “meer” . Dit jaar in het thema “Magie, Mythen en Mysteriën”. Diverse artiesten worden door de deelnemende grimeurs omgetoverd tot creaties die zo uit een film- of theaterproductie zijn komen lopen. Als je wilt zien hoe dit in zijn werk gaat, kom dan kijken bij “the making of” op zaterdagmorgen. ’s Middags kun je genieten van het eindresultaat. Op diverse podia brengen de artiesten de creaties tot leven. De hele binnenstad bruist dan van de activiteiten in de vorm van theater, muziek, dans, zang, theatermarkt, workshops, etc. Een spektakel dat je niet mag missen!

Vooral de fotowedstrijd die georganiseerd wordt lijkt me interessant voor de mensen hier:
Op zaterdag wordt er tijdens het festival een fotowedstrijd georganiseerd. Iedereen is van harte welkom om het winnende plaatje te komen schieten. De winnende foto moet een goed sfeerbeeld geven van het festival.
Een vakjury zal het ingezonden fotowerk beoordelen. Het beste fotowerk wordt na het festival tentoongesteld en krijgen een ereplaats op onze website. Natuurlijk zijn er ook prijzen te verdienen! De winnaar gaat naar huis met € 150,= en ook de nummers twee en drie vallen in de prijzen. De prijsuitreiking krijgt aandacht van de regionale media.

DISCLAIMER: geen spam, ben niet betrokken bij de organisatie whatsoever, lijkt me gewoon een mooie foto oppurtunity en die wedstrijd maakt het extra leuk wellicht.