Toon posts:

84.21 drivers en 60hz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Ik heb net weer Call of Duty geinstalleerd (en dat is OpenGL) en die blijkt op 60hz te draaien.
Vroeger had ik een ATI kaart en daar had ik een progje voor om alles op 85 hz te forcen.
Nu heb ik echter een 7800GTX en die heeeft zo'n progje niet.

Ik heb in de FAQ gelezen dat er in de drivers een tabblad zit waar je die kunt instellen, maar in forceware 84.21 (de laatset WHQL's) zit dat tabblat er helemaal niet :|

Iemand nog een goed idee om dat toch op 85hz te krijgen?

thnx!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik dacht dat MultiRes "universeel" was, en dat is bovendien freeware :)

Verwijderd

Topicstarter
Daarmee heb ik alleen het DX stuk op 85 hz gekregen :|

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Heb je wel moeite gedaan om in de je drivers te kijken?
In de drivers kun je gewoon de optie vinden "Refresh Rate Overrides". Daaronder kun je dit soort geintjes instellen.
Althans, ik kan het met mijn GeForce 6800LE, dus dan moet het met de 7800GTX ook vast wel kunnen. Refresh rate overrides zijn onderhand al zo oud als de eerste 3D games. ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

Met Cybersteef :)

Die kan je gewoon forceren via de drivers tab van Nvidia zelf. (kwam er achter op een paar hits na google.)

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Ik gebruik atm dezelfde Forceware driver, en ik moet zeggen dat het "schermresoluties & vernieuwingsfrequenties"-opties een beetje onhandig werkt. Ik gebruik zelf daarom voor mn 7900GT Powerstrip. Voor de meeste tweakers wel een bekend progje. :)

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Verwijderd

Modbreak:Topic kapen/hijacken is niet de bedoeling

[ Voor 106% gewijzigd door Ultraman op 10-06-2006 17:50 ]

Pagina: 1