Fnac Digitale fotomarathon 24 juni

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
Voor de Belgen hier. Fnac organiseert zijn tweede photomarathon. Er zijn mooi prijzen en volgens mij is het wel een leuke dag, zeker als het mooi weer is. Ik ga er waarschijnlijk zijn in Antwerpen of in Gent (hangt af van mijn teamgenoot).
Fnac organiseert voor de tweede maal in samenwerking met de stad Antwerpen, Brussel, Gent, Leuven en Luik een digitale fotomarathon. Doel van de marathon is de stad op een andere, originele manier te ontdekken. Liefhebbers van de digitale fotografie, zowel amateurs als professionelen, zijn dan ook van harte uitgenodigd op zaterdag 24 juni om deel te nemen!

Herontdek Antwerpen, Brussel, Gent, Leuven of Luik.
Het principe is eenvoudig: per team van 2 personen en met je eigen digitale fototoestel* doorkruis je de stad en maak je foto’s rond opgelegde thema’s. Per thema download je op verschillende Fnac checkpoints je 2 beste foto’s.

Ga je deze uitdaging aan?
Zoek een partner “in crime”, stof je camera af en schrijf je tussen 10 mei en 20 juni in aan het onthaal vanjouw Fnac! Het aantal deelnemers is beperkt. Je inschrijving is geldig na het betalen van € 10 per team. Meer informatie krijg je meteen mee of kan je raadplegen op www.fnac.be . Het reglement van de fotomarathon vind je hier (reglement2006_nl.pdf, 26Kb).

Prijzen:

GROTE PRIJS voor het winnende team van de Fnac marathon (per stad):
een OLYMPUS reflexcamera E300 + een ACER Aspire 3613 Notebook
PRIJS voor het winnende team per thema (per stad):
een CANON Ixus 65
Inschrijving in de Fnacwinkel van de stad waar je deelneemt aan de marathon.
Bron.