Toon posts:

2 Routers, Toegang tot maar 1 router. Hoe beide te beveilige

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al zegt.

We hebben hier 2 routers staan, 1 is er beveiligd met een pre shared key. Deze router is echter verbonden met een andere waar we het wachtwoord niet meer van weten, ook als we hem hebben gereset komen we er niet in.

Toch willen we dat als je op die andere router inlogt, die pre shared key moet invoeren. Is dit te realiseren en zo ja hoe. Als iemand zo vriendelijk wilt zijn mij de goeie kant uit te duwen, ben ik hem hiervoor dankbaar. Thnx

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mja, dan is het denk ik vooraleerst handig als je aangeeft om wat voor routers het gaat enzo. Ook is het denk ik wel handig als je zelf aangeeft wat jullie al geprobeerd hebben (nit alleen om er zelf in te komen, maar ook bijv. terminal connecties etc) :)
Want zo kunnen we er weinig mee ben ik bang...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-04 19:47
Terug naar factory defoults = password reset (ff kijken op de website van de fabrikant)
maar als het een productie router is. zou ik wachten tot 17:30
als iedereen weg is

[ Voor 14% gewijzigd door To_Tall op 09-06-2006 13:43 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is nu als volgt

We hebben 1 geresete router waar we nog steeds niet opkunnen, deze heeft verbinding met internet en via deze router kunnen we ook gewoon internetten.

De andere router waar we wel opkunnen is inmiddels versleuteld, is dmv een utp verbonden met router 1, echter we kunnen niet internetten via deze router wel gewoon inloggen.

Is dit nog op te lossen ondanks dat we van 1 router maar het wachtwoord weten.

Beide routers zijn van de fabrikant hama, en niemand hier heeft er echt verstand van dus ik hoop op hulp van jullie kant :P

edit, op de site van hama is geen online documentatie te vinden van die router

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2006 14:26 ]