Ik heb photoshop CS2 geinstalleerd en geupdate via adobe. Als k iets wil openen of een nieuwe pagina wil optrekken geeft hij de volgende reactie "kon uw verzoek niet uitvoeren wegens een programmafout" Dit heeft t programma echter nooit gedaan! Sinds kort heb ik mijn pc opnieuw moeten instaleren, en heb ik dus ook photoshop opnieuw moeten instaleren.
Ik heb btw het hele software pakket van adobe geinstalleerd. Ook heb ik hem al verwijdert en opnieuw geinstalleerd, en dan niet geupdate, in de hoop dat t weg was... Helaas, mocht niet baten.
Ik kan dus helemaal niks met photoshop, hij start probleemloos op. Maar wanneer ik iets wil beginnen, door nieuw pagina te openen of door iets wat opgeslagen is te openen geeft hij de foutmelding.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen...
Gr Danny
Ik heb btw het hele software pakket van adobe geinstalleerd. Ook heb ik hem al verwijdert en opnieuw geinstalleerd, en dan niet geupdate, in de hoop dat t weg was... Helaas, mocht niet baten.
Ik kan dus helemaal niks met photoshop, hij start probleemloos op. Maar wanneer ik iets wil beginnen, door nieuw pagina te openen of door iets wat opgeslagen is te openen geeft hij de foutmelding.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen...
Gr Danny