Toon posts:

[Photoshop CS2] Programmafout bij openen van bestand*

Pagina: 1
Acties:
  • 343 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb photoshop CS2 geinstalleerd en geupdate via adobe. Als k iets wil openen of een nieuwe pagina wil optrekken geeft hij de volgende reactie "kon uw verzoek niet uitvoeren wegens een programmafout" Dit heeft t programma echter nooit gedaan! Sinds kort heb ik mijn pc opnieuw moeten instaleren, en heb ik dus ook photoshop opnieuw moeten instaleren.

Ik heb btw het hele software pakket van adobe geinstalleerd. Ook heb ik hem al verwijdert en opnieuw geinstalleerd, en dan niet geupdate, in de hoop dat t weg was... Helaas, mocht niet baten.

Ik kan dus helemaal niks met photoshop, hij start probleemloos op. Maar wanneer ik iets wil beginnen, door nieuw pagina te openen of door iets wat opgeslagen is te openen geeft hij de foutmelding.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen...

Gr Danny

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Ej lieve dancescene,

Ik zie dat je nieuw bent op GoT, welkom. Ik zie ook dat je je topic in Spielerij (SPV) hebt gezet: maar Photoshop is geen spelletje :> Ik verplaats je topic even naar Graphics, aangezien er daar meer mensen zitten die er wat van weten.

Veel plezier verder op ons mooie forum! :)

LinkedIn
Instagram

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Overigens is dit toch echt een topic voor het subforum Client Software Algemeen aangezien het over de software zelf gaat :) Sorry voor alle topic moves, maar we hebben het liefst de topics in de juiste subfora, omdat daar de meeste mensen met kennis rondlopen.

Je topic is bij deze verplaatst :)

Zie je ook specifieke foutmeldingen in je Eventviewer verschijnen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
eventviewer? deze staat naar mijn idee niet geinstalleerd op mijn pc.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:24

Pierre

Van nature lui!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 17:06:
eventviewer? deze staat naar mijn idee niet geinstalleerd op mijn pc.
Start > Run eventvwr

En daar kan je kijken welke errors Photoshop eventueel geeft

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.